SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Bwymagane orzeczenie o st. niepełnosprawności
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Majakowskiego 4, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Bwymagane orzeczenie o st. niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Majakowskiego 4, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel.: 519-187-057
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Majakowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 07.02.2018
Oferta pracy ważna do: 06.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
programowanie maszyn CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-02-18 - Marciszów (dolnośląskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Sulejówek (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie inwentaryzacji
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2017-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w sieciach należących do You Can Be Interactive - budowanie długotrwałych relacji zpartnerami biznesowymi - przygotowywanie ofert handlowych - realizacjacelów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2016-12-29 - Opole (opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
•Obsługa Klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie ubezpieczeń •Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych•Realizacja planów sprzedażowych•Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za stałą gotowość maszyn i urządzeń; szybkie i skuteczne usuwanie usterek, kontakt z kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leszno (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Radom (mazowieckie)
obsługa posprzedażowa i administracja biura
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Czadrów (dolnośląskie)
Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, przygotowanie sprawozdań, raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.
Zakład Usług Komunalnych Celiny Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Przededworze (świętokrzyskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)
jw.
R2G Polska Warszawa - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Sokółka (podlaskie)
współpraca z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie ofert handlowych, dokumentacji spedycyjnej i transportowej.
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-10-11 - Jastrowie (wielkopolskie)
praca na stanowisku konserwatora związana z elektryką/automatyką, mechanik, prace wod./kan.
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-08-26 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
- PRACĘ NA PEŁNY ETAT W STABILNEJ, PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE 3000- 4000 ZŁ BRUTTO- MOŻLIWOŚĆ ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO I ROZWOJU OSOBISTEGO- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY- PRACA JEDNOZMIANOWA, BIUROWA, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKUOSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O WYSYŁANIE CV NA MAILA: REKRUTACJA (at) FRAC.PL Z DOPISKIEM"SPECJALISTA DS. ANALIZ".NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)". ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6.
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym - wykonywanie przeglądów technicznych - dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych - sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO - zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie - nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym książki obiektu budowlanego - przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
AMBERLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Kanie (mazowieckie)
Specjalista do spraw technicznych
Grzegorz Paszowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-02-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława - 2018-04-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane z uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sadzenie, naworzenie roślin- zaopatrywanie punktów sprzedaży- pielęgnacja roślinSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- opracowywanie raportów (Excel): awaryjność maszyn, czas realizacji napraw,- opracowywanie instrukcji na podstawie dokumentacji technicznej maszyn, urządzeń i linii produkcyjnej,- opracowywanie oceny maszyn i urzadzeń zgodnie z wytycznymi dyrektywy maszynowej,- współdziałanie z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie gospodarki magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zgierz (łódzkie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)