SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kanie oferta pracy AMBERLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2015-11-24
Lokalizacja: Kanie (mazowieckie)
Pracodawca: AMBERLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadarzyńska 43, 05-805 Kanie, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-12 pon-pt
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kanie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (wzglednie średnie), minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego
Nazwa pracodawcy:
AMBERLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Rejtana, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Tadeusza Rejtana
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2015
Data dodania oferty pracy: 20.11.2015
Oferta pracy ważna do: 11.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji na badania wstępne oraz związanej z podjęciem pracy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami
TRIOFAN SP.Z.O.O - 2018-10-25 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-04 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
2 lata doświadczenia; wstępnie umowa na okres próbny-3 m-ce; czas określony - 2 lata
KAJUMA(INTERMARCHE)SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2016-02-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, zamawianie towarów,wyszukiwanie nowych dostawców,powiększanie oferty sklepu materiałów i narzędzi budowlanych
BRUK Sylwester Dziatzko - 2016-10-10 - Jasienica (śląskie)
sprzedaż produktów z oferty firmy, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
WPPH W & W Wioletta Woźniak - 2017-04-06 - Marcelów (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Dębowiec (wielkopolskie)
prowadzenie oraz monitorowanie akcji marketingowych, analiza rynku i konkurencji
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2016-11-15 - Starachowice (świętokrzyskie)
- pozyskiwanie nowych odbiorców na rynkach zagranicznych- obsługa kontaktu z klientami zagranicznymi- konfigurowanie ofert dla klientów- współpraca z działem produkcji i logistyki w zakresie obsługi zamówień klientów- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu- udział w targach i wystawach branżowych- monitorowanie stanu należności klientów exportowych- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-07-06 - Milicz (dolnośląskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa telefoniczna klienta, pozyskiwanie nowych klientów drogą elektroniczną oraz za pomocą poczty elektronicznej, tworzenie raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa na okres próbny 3 miesiąceGodziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowanie ofert przetargowych, wykonywanie kosztorysów, analiza ofert dostawców
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów marketingowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, analiza działań marketingowych prowadzonych prze konkurencję
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2016-03-09 - Wrzosowa (śląskie)
Praca przy produkcji z tworzyw sztucznych
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Wieluń (łódzkie)
obsługagości w recepcji (cv na adres e-mail: a.kwarciak (at) radoczapark.pl) Praca po 12h. drugi dzień wolny.
Radocza Park Spółka z o.o. - 2017-03-02 - Radocza (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej, stanowisko samodzielne wymagające pełnej odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Stanowisko dodatkowo obejmuje część spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-02-29 - Bytom (śląskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie)1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjmych i logistycznych, , pozyskiwanie kandydatów do pracy z zagranicy, zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, koordynacja pracowników do firm Klientów, tłumaczenia ogłoszeń oraz aplikacji CV, wprowadzanie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pozyskiwanie klientów ( słuchaczy ) zgodnie ze standardami firmy , planowanie i realizacja działań promocyjnych (np. plakatowanie , prelekcje w szkołach itp)Dla celów promocyjnych kandydat powinień posiadać własny środek transportu ( zwrot kosztów użytkowania )
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-11 - Oświęcim (małopolskie)