SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wrzosowa oferta pracy Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Wrzosowa (śląskie)
Pracodawca: Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strażacka 33, 42-263 Wrzosowa, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrzosowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: częstochowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poczesna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wykształcenie wyższe, kierunki techniczne, prawo jazdy kat. B, j.angielski dobry lub j.niemiecki koniecznie w stopniu bardzo dobrym.
Nazwa pracodawcy: Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Strażacka 33, 42-263 Wrzosowa, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV w godz. od 10-14
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Najpierw kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania., Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: częstochowski
Gmina pracodawcy: Poczesna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrzosowa
Ulica pracodawcy: Strażacka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w dziale sprzedaży
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-03-08 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM TURCJI, POLSKI KRAJÓW ARABSKICH, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU (TURCJA), WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W DZIALE LOGISTYKI LUB ROZWOJU RYNKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I TURECKIEGO;
SPEDSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Chobienia (dolnośląskie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie klientów.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-04-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa magazynu, obsługa klientów, zamawianie towaru, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo-księgowego, wstępna dekretacja dokumentów i przygotowanie do działu księgowego, nadzór nad listami obecności pracowników fizycznych.
H&S STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-09 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jaworzno (śląskie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim. Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży. Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-12-13 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa klienta, przygotowanie ofert, dbałość o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-12-29 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta na terenie kraju
Oliwkowski Robert "LABER GROUP" - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace budowlane i pomocnicze na budowie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Pukarzów (łódzkie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
OPRACOWYWANIE I AKTUALIZACJA DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ZWK OHP, OBOWIĄZUJĄCYCH NA WYPADEK ZAGROŻENIA BEZPIECZENSTWA PAŃSTWA I W CZASIE WOJNY, ORAZ DZIAŁALNOŚĆ Z ZAKRESU REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM KRYZYSOWYM.STSTYSTYKA, ANALIZOWANIE ORAZ PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI REKRUTACYJNEJ MŁODZIEŻY W HUFCACH PRACY I OŚRODKACH SZKOLENIA I WYCHOWANIA OHP.WYMAGANIA:KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM EXCELA, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANECV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "NABÓR -Specjalista WK"
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rogoźno (wielkopolskie)
utrzymywanie dotychczasowych oraz budowanie nowych relacji z Klientami, wysyłanie ofert, realizacja kontraktów, reprezentowanie firmy podczas targów krajowych i międzynarodowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-11-10 - Rusiec (łódzkie)
Pozyskiwanie wiedzy w zakresie zarządzania ryzykiem przetwarzania informacji oraz udział w opracowywaniu dokumentacji bezpieczeństwa informacji. Sporządzanie okresowych analiz i szacowanie ryzyka.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)
- Sporządzanie przedmiarów w dokumentacji i terenie. Sporządzanie wycen. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 3 lata przy wycenach i kalkulacji. Wymagana biegła znajomość obsługi EXCEL-a. Wymagana umiejętność sporządzania przedmiarów w dokumentacji i terenie oraz sporządzania wycen dokumentacji sanitarnej i drogowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)