SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Czadrów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa posprzedażowa i administracja biura
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Czadrów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czadrów, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: obsługa posprzedażowa i administracja biura
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czadrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 6a, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kamiennogórski
Gmina pracodawcy: Kamienna Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamienna Góra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
uzgadnianie wymagań z dostawcą na podstawie wewnętrznych procedór oraz procesów, dbanie o zapewnienie ciągłości procesu zakupowego, najkorzystniejszych cen oraz warunków współpracy, koordynowanie procesów zakupów materiałów i usług, telefoniczny kontakt z dostawcami w j. niemieckim, prowadzenie negocjacji z dostawcami, nadzorowanie wyników dostawców w zakresie terminów dostaw, jakości, rozwiązywanie problematycznych sytuacji, monitorowanie przyjęć towarów na magazyn oraz faktur dla poszczególnych dostaw, wystawianie zamółwień w systemie, potwierdzanie dat dostaw z dostawcami, dbanie o poprawność danych wprowadzonych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku portugalskim
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów zagranicznych w jęz. rosyjskim, ukraińskim, telefoniczne umawianie spotkań z klientami, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedaży, znajomość branży odzieżowej
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE ZE STANOWISKA
kontakt przez OHP - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie firm, tworzenie ofert, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Dąbrowa (mazowieckie)
zamawianie towarów na magazyn, bieżąca kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-07-31 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Godzina zakończenia pracy : 17:00Praca na czas określony : OD 16.01. 2017 - 15.01.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- naliczanie wynagrdzeń- obsługa dokumentacji zasiłkowej- rejestrowanie i wyrejestrowywane pracowników - sporządzenie dokumentacji i deklaracji na potzreby ZUS,US, PEFRON, GUS- obsługa zajęć komorniczych oraz dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia pracowników- wydawanie zaświadczeń- sporzadzanie analiz i zestawień na potrzeby zarządu
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-08 - Kluczbork (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Stanowice (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łoś (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do eksportu, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)
montaż urządzeń, wentylacji grawitacyjnej w mieszkaniach
SILESIAN TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-09-23 - Kęty (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, układanie towaru, załadunek towaru klientowi
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Mszana Dolna (małopolskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja kandydatów: - zamieszczanie ogłoszeń o pracę -analiza CV - selekcja kandydatów - prowadzenie rozmów rekrutacyjnych -tworzenie raportów rekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Klientowi, 2.Budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów zgodnie z wymaganiamiKlienta. 3. Współpraca z działem marketingu w zakresie pozycjonowaniaoferty pracy w sieci (ADWords). 4. Budowanie trwałych relacji zkandydatami, pracownikami i klientami. 5. Obsługa wewnętrznego systemurekrutacyjnego. 6. Współpraca z partnerami na Wschodzie. 7. Ścisławspółpraca z oddziałami firmy. 8. Udział w targach, wydarzeniachzewnętrznych. 9. Tłumaczenie dokumentów i pism z j.ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski. 10. Raportowanie wyników doprzełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Opole (opolskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Kawczyn (wielkopolskie)
Praca przy naprawie silników spalinowych, elektrycznych maszyn ogrodniczych i leśnych. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe - mechaniczne. Osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe, mile widziani absolwenci. Mile widziane zamiłowanie do pracy na warsztacie przy silnikach.
MOTOPARK-SERWIS - 2017-03-06 - Szemud (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przetwarzanie i realizacja zamówień, obsługa telefoniczna klientów, pakowanie i wysyłka zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
-aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podległym terenie,-wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- bieżące uzupełniania informacji w systemie - kontakt z marketami w celu usprawnienia działań logistycznych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
j.w.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
organizacja i przygotowanie eventów transport osób
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)