SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI Łoś oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Łoś (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łoś, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łoś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy handlowi
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: arabski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność, dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kontakty z kontrahentami niemieckojęzycznymi, prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej wyrobów gotowych, logistyka sprzedaży
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Głogówko (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa mieszkańców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i współpracującymi instytucjami, nadzór nad pracą dozorców, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, kontrola obiektów pod względem czystości i stanu technicznego, prowadzenie gospodarki śmieciami i nadzór nad terenami zielonymi, prowadzenie akcji"zima", udział w komisjach odbiorowych i przeglądach.
Spółdzielnia Mieszkaniowa VII Dwór Gdańsk - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Długołęka (dolnośląskie)
Kontakt z kluczowymi klientami ( w języku niemieckim ) , Planowanie dostaw towarów , koordynacja pracy zespołu .
Kinga Różalska-Sieg KIDSSTORY - 2017-03-08 - Dzierzążenko (wielkopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kąkolewnica (lubelskie)
- obsługa biura- sporządzanie raportów zestawień- przygotowywanie i weryfikacja umów- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji - wystawianie faktur Vat- telefoniczna obsługa klienta- prowadzenie szkoleń i spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bojszowy (śląskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie; Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów i usług; Aktywna sprzedaż produktów; Realizacja celów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji z klientem. Praca w godzinach: pn-sb 9-21, nd 10-20. wynagrodzenie podstawa + premia
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
doradztwo prawne w zakresie działalności firmy, przygotowywanie umów, wystąpień w sprawach spornych, ocena aktów prawnych pod kątem osób niepełnosprawnych, udzielanie porad prawnych.
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji, uczestnictwo w spotkaniach
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie partnerów handlowych w Polsce a w dalszej perspektywie także w Niemczech czy innych krajach UE, realizacja celów sprzedażowych oraz wyznaczonych strategii marketingowych, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, monitorowanie rynku, nadzór nad realizacją zamowień dla klientów, dbanie o wizerunek firmy, raportowanie bieżących wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2017-09-04 - Raszyn (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PIOTR CHUDZIŃSKI - 2016-07-14 - Tereszewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-02-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-07-27 - Mielec (podkarpackie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientówz branży turystycznej, Wsparcie klientów podczas planowania ich podróży Interpretacja i wyjaśnianie klientom procedur związanych z podróżą Identyfikowanie potrzeb klientów, aktywnapomoc przy rozwiązywaniu ich problemówprzed, w trakcie i po ich podróży, Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów Upewnianie się, że wszelkie oczekiwaniaklientów są spełnione Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
Planowanie zapotrzebowania na materiały i komponenty do produkcji i montażu, zamawianie surowców, materiałów i komponentów potrzebnych do produkcji oraz materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych potrzebnych do utrzymania ruchu.Negocjowanie cen oraz warunków dostaw. Ustalanie optymalnego poziomu zapasów surowców, poszukiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej.
CARFI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingów z klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim, wykonywanie poleceń bengalskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)
Realizacja oraz inicjowanie programów finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12802911?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Ossów (mazowieckie)
Prace związane w produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)