SPECJALISTA DS. ROZWOJU Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wołczyn (opolskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Pomoc na produkcji profili okiennych z PVC.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Rzgów (łódzkie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa programów księgowych,Klasyfikacja dokumentów,Chronologiczne układanie dokumentów,Tworzenie raportów kasowych,Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,Księgowanie wyciągów bankowych.
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO W DOBIESZKOWIE - 2016-05-18 - Dobieszków (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie korzystnych relacji z klientem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOL-PACK - 2016-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym. Miejsce pracy Słupsk. Pracodawca zapewnia premie uzależnioną od wyników pracy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Faxtel Chmurski i Chrzanowski S.J. - 2015-11-17 - Słupsk (pomorskie)
obsługa ruchu osobowo-towarowego, ewidencja,kontrole pojazdów i pracowników wychodzacych z pracy
SOLID SECURITY SP Z O O - 2016-11-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Ropczyce (podkarpackie)
przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn rolniczych oraz własny samochód na początek, praca na terenie woj. podlaskiego
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sokółka (podlaskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielka Wola (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
obsługa linii regularnej
RDM DOROTA RYNKO - 2017-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
praca biurowa
ATRADIUS CREDIT INSURANCE - 2016-06-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klientów,projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
Orgaznizacja usług gastronimicznych i hotelarskich.
AMAZONKA - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)
Pełna księgowość.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sopot (pomorskie)
wg zleceń pracodawcy, miejsce pracy Poręba, praca na dwie zmiany w godz. 6.00-13.00, 14.00-21.00
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Poręba (śląskie)
spotkania handlowe, promowanie produktów,przygotowanie ofert, analiz, prezentowanie w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych dostawców i klientów na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej. Obsługa sprzedaży detalicznej.- Wynagrodzenie na początek w granicach 1160 do 1330 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na początek na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w tygodniu od poniedziałku do piątku. Praca w godzinach: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie związane z branżą motoryzacyjną. Mile widziane doświadczenie w handlu lub w branży związanej z akcesoriami motoryzacyjnymi. BARDZO mile widziane osoby uczące się, studiujące. Mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
bieżąca współpraca z klientami zagranicznymi, obsługa zamówieńna części zamienne, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie i realizacja planów finansowych, ewidencja księgowa, sprawozdawczość, analizy finansowe, rozliczenia bankowe, naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracownikom przedszkola, prowadzenie dokumentacji podatkowej i ZUS.
Miejskie Przedszkole nr 13 im. Doroty Gellner w Siedlcach - 2017-05-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wędzenie wędlin, obsługa komór wędzarskich i pieców, rejestrowanie procesu na kartach wędzarniczych.Istnieje możliwość przyuczenia.
Wytwórnia Wędlin Adam Kummer - 2016-06-15 - Rumia (pomorskie)