SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Wołów oferta pracy PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)
Pracodawca: PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ścinawska 13, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
Ścinawska 13, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołów
Ulica pracodawcy: Ścinawska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 14.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Uczestniczenie w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością- Ustanawianie opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania niezbędnych procedur i innych elementów Systemu Zarządzania Jakością- Nadzorowanie projektów zlecanych przez przełożonych dotyczących Systemu Zarządzania JakościąUczestniczenie w planowaniu i organizowaniu auditów zewnętrznych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-08-29 - Dęblin (lubelskie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, przepisywanie liczników,
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów w zakresie organizacyjnym, pomoc w wypełnianiu i prowadzenie dokumentacji szkoleń dofinansowanych, kontakt z instytucjami szkoleniowymi, przygotowanie bazy klientów
MS KOMPUTER S.C. - 2017-06-19 - Bochnia (małopolskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie logistyki obiegu dokumentów i transportu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
koordynacja i zadzór nad sprawami technicznymi, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa administracyjno-gospodarcza spółdzielni
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-04-20 - Staszów (świętokrzyskie)
administracja spraw pracowniczych; sporządzanie wniosków o wiże dla cudzoziemca; sporządzanie wniosków o wydanie pozwoleń na pracę dla cudzoziemców; kontrola dokumentacji pod względem prawnym i formalnym; doradztwo prawne; analiza umów z kontrahentami pod względem prawnym; reprezentowanie spółki na rynku zagranicznym; kontrola obiegu dokumentow; kontrola prawidłowości dokumentacji; zagraniczne wyjazdy służbowe; doradztwo prawne;
Crew Support Sp. z o. o. - 2016-08-22 - Opole (opolskie)
Penetracja rynku urządzeń elektronicznych pod kątem sprzedaży i sprzedaż
NORTH TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-05 - Tajęcina (podkarpackie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów marketingowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, analiza działań marketingowych prowadzonych prze konkurencję
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosparwnosci. Praca w Rybniku lub Żorach. Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość geografii, dobra znajomość j. angielskiego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) sun-travel.com.pl.
SUN TRAVEL TOMASZ MAŃKA - 2018-06-28 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta, zmówienia
GREEN Magdalena Moczulska - 2018-04-10 - Tychy (śląskie)
wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do systemu, współpraca z działem księgowości, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji oraz poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby firmy, kontakt z dostawcami i kontrahentami urzędami- głównie telefonicznie i email, dbanie o przestrzeń biurową i przygotowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
-pomoc w kuchni
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2018-02-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Polanka Wielka (małopolskie)
Dobór środków transportowych do otrzymywanych zleceń i przewożonych towarów pod względem technicznym, ekonomicznym oraz formalnym.Nadzorowanie realizowanych zleceń transportowych, w tym fakturowanie wykonanych zleceń.Współpraca z kontrahentami, nadzór nad formalno-prawnymi aspektami dokumentacji transportowej.Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
Kontrola funkcjonowania systemów zapewniania jakości, prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie stanu magazynów, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Radzewo (wielkopolskie)
Komunikacja telefoniczna oraz mailowa z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie oficjalnych pism, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Myślenice (małopolskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracowników szkoły; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkoleń pracowników w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporządzanie informacji do PFRON, dbałość o mienie szkoły i właściwe jego zabezpieczenie i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wspólnie z komisją inwentaryzacji, przydział mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowań przedmiotów i środków trwałych, prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu, środków i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych; opisywanie faktur pod względem celowości, legalności, gospodarności i zamówień publicznych, sprawdzanie zasadności i prawidłowości zawartych umów z dostawcami mediów do szkoły, sporządzanie umów z najemcami szkoły; rozliczanie najemców i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczności pracy pracowników obsługi; kontrola stanu sanitarnego szkoły i dbanie o utrzymanie czystości szkoły oraz przynależnego terenu, zlecanie usuwania zaistniałych usterek, prowadzenie księgi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie wniosków o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zgłaszanie szkód do CITY POLISA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)