SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA Cieszyn oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
słownik ortograficzny dla dzieci
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Data publikacji: 2016-06-07
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumanty należy składać w zamknietych kopertach do 17 czerwca 2016r. w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie z dopiskiem nabór nr 4/16
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 07.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, praca w godzinach 9:00 - 13:00
Biuro Rachunkowe Damian Książek SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-03 - Wadowice (małopolskie)
utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych w obiektach LW-Bogdanka - na terenie Stefanowa /Bogadnki
CLAR SERWIS SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Stefanów (lubelskie)
manicure, pedicure, zabiegi na twarz i ciało
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- obsługa klientów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z kontrahentami z Białorusi- wyjazdy służbowe ( Polska, Białoruś, Ukraina )
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Łódź (łódzkie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
j.w
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MAS BETONOWYCH "BOSTA-BETON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, pomoc w działaniu na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostaw na magazyn, zamawianie materiałów kontakty z klientami
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-08-11 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pomiary przed i poinstalacyjne, usuwanie usterek instalacyjnych. Realizacja prac implemetacyjnych po obszarze sieci.
Energopołudnie Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)
fryzjerstwo damskie i męskie
BPM AGENCY MONIKA BARANIOK - 2017-09-13 - Świętochłowice (śląskie)
prace remontowo-budowlane
FRU MAJBUD Krzysztof Słopiecki - 2017-08-22 - Tresna (śląskie)
wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)
przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Poznań (wielkopolskie)
- ścisła współpraca z klientami firmy,- udział w targach krajowych i zagranicznych,- pozyskiwanie nowych klientów,
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2016-04-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Oddziału zakupu towarów, usług, robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie projektów dokumentacji przetargowej oraz projektów korespondencji wymaganej do realizacji procedury prowadzonej w innym trybie niż podstawowy na podstawie wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem przekazania do zatwierdzenia Komendantowi Oddziału, - udział w komisjach przetargowych. Jako członek dokonywanie samodzielnego badania i oceny ofert celem dokonania wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wspieranie członków komisji wiedzą w zakresie interpretacji przepisów. Kierowanie i koordynowanie pracami komisji przetargowej, odpowiadanie za sprawną organizację pracy komisji, za wyznaczanie terminów posiedzeń, prawidłowy przebieg procedury, przygotowywanie protokołów oraz korespondencji związanej z postępowaniem. Sprawowanie nadzoru nad pracami innych członków komisji. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy członków komisji przetargowej, wykonywanie czynności podczas pracy w komisjach przetargowych przewidzianych dla przewodniczącego i członka. Współpracowanie z przedstawicielami innych komórek organizacyjnych wyznaczonymi do prac w komisji przetargowej,- sporządzanie i wprowadzanie treści ogłoszeń celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym do witryny Portal Urzędu Zamówień Publicznych, o zmianie ogłoszenia, o zamiarze zawarcia umowy, o udzieleniu zamówienia publicznego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wprowadzanie treści ogłoszeń do witryny SIMAP Urzędu Publikacji Unii Europejskiej celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym, ogłoszenia ex-ante, sprostowania ogłoszenia, o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie informacji dotyczącej zamówienia publicznego na stronie internetowej W-MOSG,- sprawdzanie treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji. Rejestrowanie umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi i przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego W-MOSG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad umowami na dostawę ciepła do budynków, na dostawę gazu, wody . Umowy dzierżawy. Umowy o najem lokali biurowych .Umowy rozliczeń kosztów CO i CWU. Podatek od nieruchomości. Nadzór i kontrola czystości w budynkach. Weryfikacja aktów notarialnych pod względem : powierzchni budynku, numeru i powierzchni działki. Nadzór i przygotowywanie wykazu osób do rozliczeń wywozu nieczystości, wody , gazu.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych-TBS Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Sosnowiec (śląskie)
Uzupełnianie kontentu na stronie (dodawanie kodów rabatowych i zniżek), kontakt z największymi sklepami internetowymi w Tajlandii, współudział w kampaniach marketingowych i pozyskiwanie partnerów do ich realizacji, tworzenie treści na stronę picodi.com/th, pomoc w naszych działaniach na kanałach społecznościowych, analiza przychodów, zyskowności, ruchu na stronie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)
- koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji,- prowadzenie (gromadzenie, kompletowanie) dokumentacji związanej z refundacjami,- nadzór merytoryczny nad prawidłowym stosowaniem przepisów refundacyjnych, w zakresie zasad obiegu dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem: prawidłowości, terminowości i kompletności dokumentów,- stała współpraca i kontakt z pracodawcami i kadrą ŁWK OHP.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-12-02 - Sieradz (łódzkie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)