SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na stanowisku - wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne, administracyjne, znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office, w szczególności Excel, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , znajomość Rozporządzenia z dnia 25 czerwca 2014 r. Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie refundowania ze środków Funduszu Pracy wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom (Dz.U. 2014, poz. 865 z późn. zm.) oraz Kodeksu Pracy; bardzo dobra organizacja pracy własnej , samodzielność
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2016
Data dodania oferty pracy: 15.06.2016
Oferta pracy ważna do: 26.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAPEWNIENIE WYKONANIA I DOSTAWY USŁUG ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) WEDŁUG OKREŚLONYCH UMÓW, ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ JAKOŚCI USŁUG HR DLA KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH, ULEPSZENIE, USPRAWNIENIE I UPROSZCZENIE ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW I PROCEDUR, NADZÓR NAD SZKOLENIAMI.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientem indwidualnym. Dbanie o dobry wizerunek firmy
WINGSTORE Zofia Kiebała - 2017-04-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
- Zakres zadań: 1. analiza dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego,2. ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych,3. rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców,4. dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy/dostawcy/usługodawcy,5. formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,6. aktualizacja bazy danych,7. przygotowywanie wycen do przetargów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej rok doświadczenia w pracy na budowie w branży torowej. Doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów z zakresu budowy torowisk kolejowych.Umiejętność kosztorysowania za pomocą programu kosztorysowego Norma, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na cel. Mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, mile widziana znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) w godzinach: 8:00-14:00 lub rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu, prowadzenie korespondencji, prace pomocnicze w archiwum, segregacja dokumentów, kontakt z klientem
"AGROCHEM Puławy"Sp. z o.o. w Człuchowie - 2016-10-10 - Człuchów (pomorskie)
Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)
Obsługa interesantów. Prace biurowe. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:wykształcenie na poziomie minimum średnim; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność organizacji pracy własnej; PRACA O CHARAKTERZE ZADANIOWYM WYKONYWANA ZDALNIE;ELASTYCZNY ROZKŁAD CZASU PRACY;
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Wołów (dolnośląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
wykształcenie gimnazjalne, książeczka sanepidowska lub chęć do jej wyrobieniaDbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S. A. - 2017-09-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Praca polega na cięciu drzewa, zacinanie krokwi, wymiana drewnianej konstrukcji, więźby dachowe. Miejsce pracy: Doilny Śląsk - pełne oddelegowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
wdrażanie strategii marketingowych, udział w opracowaniu kampanii marketingowych, tworzenie materiałów graficznych, współpraca z agencjami reklamowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie materiałów graficznych, projektowanie grafik oraz innych treści dla różnych kanałów medialnych- importowanie oraz formatowanie zdjęć oraz ilustracji do istniejących szablonów- edytowanie zdjęć, tworzenie elementów graficznych w programie Photoshop, Illustrator, Adobe Creative Suite - tworzenie spójnych treści zgodnie ze standardami i marką firmyGodziny pracy - dyspozycyjność: 8-17.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-29 - Opole (opolskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia.Zakres obowiązków: obsługa klienta przy kasie i bistro, komunikowanie aktualnych promocji produktowych, dbanie o czystość i porządek na terenie obiektu, pozytywne podejści edo klienta.
Katarzyna Zmuda Firma Handlowo-Usługowa - 2017-06-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez pedagoga diagnozy i kwalifikacji 13 kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej oraz pod kątem iich predyspozycji do pełnienia powierzonej funkcji na terenie Powiatu Bolesławieckiego, wraz z jej udokumentowaniem dla potrzeb PCPR w Bolesławcu - organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. W/w usługę należy wykonać w oparciu o art. 42 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697ze zm.).Widełki cenowe za realizację zadania wynoszą 70 - 100 zł brutto za 1 diagnozę.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż produktów w formie telefonicznych kontaktów z klientami, realizacja planów sprzedazowych, budowanie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, przygotowanie dokumentów przy transakcjach handlowych, obsługa klienta posprzedażowa
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy,- kompleksowa weryfikacja dokumentacji technicznej,- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych,- rozliczanie zrealizowanych zleceń,- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki,- prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń,- przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu spółki,- przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, kontrola wejściowa surowców, udział w próbach technicznych oraz prób laboratoryjnych, przygotowanie i kontrola pierwszych wzorców wraz z dokumentacją, rozwiązywanie problemów jakościowych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
FORMASTER S.A. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca z mieszkańcem domu nad rozwojem jego zdolności do samoobsługi. Organizacja czasu wolnego mieszkańców zgodnie z ich zainteresowaniami. Pomoc podopiecznym przy posiłkach. Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców. Pomoc w utrzymaniu czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez mieszkańców.
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-09 - Konary (małopolskie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych, koordynacja procesów logistycznych, uzupełnianie i dbanie o pełną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. holenderskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)