SPECJALISTA DS TURYSTYCZNYCH Iława oferta pracy Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr
Stanowisko: SPECJALISTA DS TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królowej Jadwigi 14, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyspozycyjność (wyjazy szkoleniowe). Umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych. Podstawowa znajomość języka angielskiego - mile widziana. Kontakt osobisty: CV ze zdjeciem, kserokopia orzeczenia o niepełnosparwności - w przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa pracodawcy:
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Królowej Jadwigi 14, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjeciem, kserokopia orzeczenia o niepełnosparwności - w przypadku osób niepełnosprawnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Królowej Jadwigi
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2017
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-04-10 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa tablic reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wołów (dolnośląskie)
Windykacja telefoniczna oraz e-mailowa głównie klientów zagranicznych; inne prace biurowe
P.H.U. MIRPOL BIS JAKUB LACH - 2017-05-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, organizacja pracy rozlewni gazu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów WRDiZFSŚ; Wystawienie faktur ; Współpraca przysporządzaniu aneksów do arkusza organizacji szkoły; Współpraca przysporządzaniu projektów i planów finansowych ; Rozliczanie podatku VAT;Sprządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i planów finansowych ;
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
Znajomość bieżących potrzeb zakładu. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Analiza cen, warunków dostawy. Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Negocjowanie warunków z kontrahentami. Wybór kontrahentów. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów. Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów. Współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów. Magazynowanie towarów. Gospodarowanie zgromadzonymi zapasami. Fakturowanie.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Tychy (śląskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabrze (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji altan oraz mebli ogrodowych.
Kuś Adam MEBALT - 2018-07-04 - Gorzyczki (śląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, wspieranie sprzedaży poprzez współpracę z działem handlowym, kształtowanie wizeruku firmy i jej produktów na rynku mebli biurowych, hotelowych, prowadzenie projektów ora ich realizacja. Praca od pn do pt.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)
wypisywanie dokumentów sprzedaży, odbieranie zamówień ze sklepów, korygowanie ilości asortymentu, wykonywanie rozdzielników sprzedaży, komunikacja z wydawcą, rozliczanie kierowców, kontrola dokumentów, egzekwowanie od kierowców przywozu dokumentów
"PIEKARZ" - L.M.J. Ciarkowscy- SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-06 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
prace komputerowe, przygotowywanie reklam oraz promocji,
HAKEEM INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
- Nadzór nad zgodnością działu Group Operations z wymogami procesowymi księgi głównej oraz z wymogami procedurlanymi dotyczącymi ustawy Sarbarnesa-Oxleya; - Budowanie relacji partnerskich z działem Operations odpowiedzialnym za procesy i funkcje kontrolne oraz czynności przeprowadzone na księdze głównej; - Komunikacja, monitorowanie i eskalacja wskaźników ryzyka w danym regionie oraz - w razie potrzeby - wdrażanie działań naprawczych; - Zapewnienie, iż wszelkie zdarzenia operacyjne w ramach procesów SOX i GLAO oraz niekompletne testy czy incydenty są przejrzyste i objęte odpowiednimi wymaganiami sprawozdawczymi; - Pozostałe czynności pomocnicze.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)