SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM I TURECKIM) Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM I TURECKIM)
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami, partnerami.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami, partnerami.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM I TURECKIM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.07.2019
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10e41a799d75c2fc3e1767eeb32b8f3f
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Wykonuje pomiary w ramach walidacji dla nowych projektów i zmian wprowadzonych w procesie.2. Analizuje uzyskane wyniki, wyciąga wnioski i podejmuje decyzje dotyczące zgodności i niezgodności.3. Prowadzi zapisy z badań oraz archiwizuje je.4. Analizuje i zgłasza potrzebę zmian w obowiązujących instrukcjach, metodach badań oraz potrzebę zakupu sprzętu kontrolno - pomiarowego.
HTL Strefa S.A. - 2019-02-18 - Ozorków (łódzkie)
Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-21 - Strzelinko (pomorskie)
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY W AFRYCE ( W TYM NIGERII)
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
obsługa kontraktów zagranicznych w eksporcie i imporcie; utrzymywanie i rozwijanie bardzo dobry relacji z klientami i dostawcami głównie z Chin; obsługa telefoniczna i korespondencyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji
MONDEX ANNA I JERZY AFFEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej- wystawianie dowodów księgowych- dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa - 2020-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przetwórstwo ryb, produkcja: załadunek, wyładunek, pakowanie, patroszenie
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2020-10-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obieranie warzyw na potrawy, obsługa zmywarki,utrzymanie czystości w miejscu pracy
Chata Walichnowska Sp z o.o - 2020-07-30 - Prusak (łódzkie)
prowadzenie doradztwa w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy krajowych i zagranicznych, wdrażanie i upowszechnianie prośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, organizowanie szkoleń dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie ochrony środowiska; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-01-20 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Racibórz (śląskie)
jw.
IMEXLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
art. 150 f - przeglądanie stron www, realizacja zamówienia, wybór z magazynu zamawianego towaru, pakowanie i nadanie przesyłki do kuriera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Janów Lubelski (lubelskie)
Kierowca ciagnika siodłowego po kraju, stałe trasy, przewóz materiału drzewnego.
Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa Trans-Pis Józef Pisula - 2016-09-27 - Szafranów (podkarpackie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-05 - Tajęcina (podkarpackie)
- nadzór nad produkcją,- prowadzenie dokumentacji systemów jakości,- przeprowadzanie audytów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2018-03-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie nie jest wymagane; b. dobra znajomośż j. angielskiego; komunikatywność; skrupulatność; dociekliwość; zaangażowanie oraz krytyczne podejście i konstruktywna krytyka; mile widziana znajomość tematyki technologii internetowych; szukanie błędów w tworzonych aplikacjach internetowych oraz opis kroków do ich reprodukcji w j. angielskim; tworzenie opisu wymagań na podstawie dostarczonej dokumentacji; koordynacja pracy pomiędzy zespołem programistów a Product Managerem; raportowanie postępu prac nad projektem; proponowanie ewentualnych ulepszeń tworzonych stron; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MOBILEWEB PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-31 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa strony internetowej
PARIS-PERFUM Czesław Dopierała - 2018-08-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa zamówień klientów zagranicznych,- przygotowywanie ofert handlowych,- nadzorowanie spłaty należności przez kontrahentów,- reprezentowanie firmy na targach za granicą i w kraju,-kontakt z firmami spedycyjnymi,- wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,- nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenia dokumentów,tłumaczenia ustne kosektutywne
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Ignatki (podlaskie)
Poszukiwanie dostawców regionalnych win i regionalnych produktów spożywczych z Wenezueli, w szczególności produktów wytwarzanych przez Indian Wayuu. Organizacja spotkań, wyjazdów, sporządzanie i wykonywanie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- telefoniczne umawianie spotkań- bieżąca obsługa rozmów telefonicznych- wpisywanie efektów prowadzonych działań do bazy systemowej- podtrzymywanie dobrych, długotrwałych relacji z klientami i edukowanie ich w zakresie potencjalnych możliwości - nieustanne podnoszenie swoich kompetencji poprzez - udział w szkoleniach organizowanych przez firmę (darmowych)
PAA SERVICE ASSISTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-11-17 - Płock (mazowieckie)