SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie ofert (list motywacyjny, CV wraz z danymi kontaktowymi) osobiście (sekretariat) lub pocztą w terminie do 10 marca 2019 r. włącznie do godz. 15.30 (z dopiskiem Kadry księgowość). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Miejsce pracy: Bytom, Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom. Liczy się data doręczenia.Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wytypowanymi kandydatami z kręgu zgłoszonych propozycji.W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji na dane stanowisko (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy złożyć do dnia 10.03.2019, Godziny : 8:00-16:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2019
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna i kompleksowa realizacja projektów rekrutacji cudzoziemców, Budowanie bazy Kandydatów, Weryfikacja i przygotowanie dokumentacji pracowników, Koordynacja spraw związanych z zatrudnieniem osób z Ukrainy, Białorusi
"BART-POL" INSULATION Bartosz Ciszewski - 2018-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym, obsługa poczty elektronicznej, wyszukiwanie informacji w internecie
ART & JENNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGROCHEMIK Sp. j. K. Cholewski, E. Cholewska - 2016-09-01 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, monitoring i rozliczanie usług przewozów kolejowych
ZPNTMiU"Tabor" M. Dybowski Sp.J. - 2016-11-10 - Dębica (podkarpackie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze szkoleń pracowniczych- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
weryfikacja dokumentacji systemowej, kontrola przyjmowania i wydawania surowców, kontrola zgodności procesów produkcyjnych
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-19 - Ciechanowiec (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
zbiór pieczarek
Uprawa Grzybów Piotr Miłoś - 2017-02-08 - Krzekotów (dolnośląskie)
nauka z zakresu florystyki-układanie bukietów, koszy kwiatowych itp.Nauka obsługi kasy fiskalnej.Nauka obslugi lottomatu + kurs lotto, obsluga klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
organizacja szkoleń dla młodzieży do 25 r.ż., nabór beneficjentów szkoleń, pozyskiwanie wykładowców, nadzór nad przebiegiem szkoleń
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-03-21 - Tarnów (małopolskie)
bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym, dokonywanie i konsultowanie zakupów w imieniu klientów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań oraz realizacji założonego planu wysyłek i dostaw.Nadzór nad prawidłowym obrotem dokumentów.Nadzorowanie utrzymania porządku w magazynie.Budowanie struktury magazynu.Znajomość procedur, dokumentacji, specyfiki pracy w podległym obszarze. Obsługa magazynu (dostawy, wydania towaru).Pakowanie zamówień i przygotowywanie do wysyłki.Obsługa systemu informatycznego wspomagajacego proces wysyłki i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, księgowości
GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-18 - Koło (wielkopolskie)
j.w.
BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES S.K.A O/W POLSCE - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów na Ukrainie obsługa wysyłek
PHU POLMAX - 2016-04-22 - Stary Franciszków (lubelskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru w salonie i magazynie; praca w Pabianicach; możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy; oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
CCC S.A. - 2016-07-06 - Pabianice (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń pakujących.Obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopów sznurkowych.Pakowanie ręczne.Praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia lub zarządzanie lub komunikacja i media; znajomość rynków hiszpańskojęzycznych; kontakty handlowe na rynkach Kolumbii, Argentyny ,Meksyku, Hiszpanii; duże zdolności organizacyjne i komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją i analizy informacji; 24 miesiące doświadczenia zawodowego; biegła/ojczysta znajomość języka hiszpańskiego; znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1; znajomość języka polskiego na poziomie A1/A2. Zakres obowiązków: pomoc w organizacji konferencji i targów medycznych; obsługa zagranicznych gości podczas targów i konferencji; tworzenie baz danych klientów spółki; -pomoc w tłumaczeniach na język hiszpański i angielski podczas konferencji; szkolenie pracowników spółki z międzynarodowych procedur organizacji konferencji i targów; poszukiwanie nowych klientów dla spółki na rynkach hiszpańskojęzycznych; opracowanie strategii wejścia na rynki hiszpańskojęzyczne.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, zaswiadczeń i dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, obsługa programu płacowego, kadrowego PŁATNIK, SODiR, przygotowywanie sprawozdań GUS, PFRON
POLSKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)