SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC Koło oferta pracy GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, księgowości
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Koło (wielkopolskie)
Pracodawca: GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STEFANA ŻEROMSKIEGO 85, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu "Płatnik"
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu Comarch ERP Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość zasad prowadzenia spraw kadrowych, płacowych i księgowości
Nazwa pracodawcy: GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
STEFANA ŻEROMSKIEGO 85, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie rekrutacyjne z pracodawcą należy umówić się telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kolski
Gmina pracodawcy: Koło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koło
Ulica pracodawcy: STEFANA ŻEROMSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 85
Profil działalności pracodawcy: HANDEL STALĄ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klientów salonu sprzedaży sieci komórkowej Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- podpisywanie umów- raportowanie wyników pracy do przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
obsluga suszarni sterowanych komputerowo , przygotowanie matetiałow drzewnych do suszenia , załadunek i rozładunek suszarni
AJRAM spółka z o.o - 2017-01-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Serwis i naprawa opraw oświetleniowych (praca na miejscu);Wsparcie w obsłudze reklamacji;Diagnozowanie i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych oraz testowanie nowych produktów firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-23 - Oświęcim (małopolskie)
kontroler jakości- wykonuje kontrolę i badania zgodnie z funkcjonującymi procedurami i instrukcjami wdrożonego systemu zarządzania jakością, - prowadzi zapisy z badań i kontroli oraz archiwizuje je, - nadaje właściwy status kontroli i badań dla surowców, detali, podzespołów i wyrobu gotowego.
HTL - Strefa S.A. - 2018-10-29 - Łęczyca (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert, dobieranie filtrów
SF-FILTER sp. z o.o. - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
monitorowanie przebiegu lokalnych programów prozdrowotnych, rozprowadzanie materiałów związanych z profilaktyką i promocją zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Augustów (podlaskie)
Skuwanie tynków, skuwanie ścian z cegły.
BAR-BUD Firma Budowlana Barbara Mataczyńska - 2017-10-25 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków na zadania z zakresu efektywności energetycznej w ramach funduszy zewnetrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych na zadania z zakresu efektywności energetycznej, przygotowywanie audytów energetycznych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów z zakresu efektywności energetycznej, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynujacymi podział środków z UE i krajowych, monitorowanie realizacji zadań z zakresu efektywności energetycznej finansowanych z funduszy UE i krajowych oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z realizacją powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
przestrzeganie przepisów prawa, praca mobilna (z noclegiem), dokumentowanie w karcie drogowej przebiegu kilometrowego wyjazdów służbowych, rozliczanie ilości zużytego paliwa, sprawdzanie prawidłowości wypełniania faktur za zakupione paliwo i akcesoria, usuwanie na bieżąco drobnych usterek w pojeździe. Dokonywanie terminowego rozliczania pobranych zaliczek gotówkowych za zakup paliwa i koszt podróży służbowych, w związku z rozwojem firmy na rynkach wschodnich poszukiwani są pracownicy znający język rosyjski lub rumuński celem wyjazdów do południowo-wschodniej Europy, utrzymywanie kontaktów i prowadzenie rozmów z kontrahentami. Praca na terenie południowo - wschodniej części Europy.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Częstochowa (śląskie)
praca biurowa - kompleksowe prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łomianki (mazowieckie)
praca zgodna z zawodem
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Bartłomiej Kułot - 2018-10-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie wszelkich prac związanych ze składaniem konstrukcji stalowych, realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-03-30 - Bełchatów (łódzkie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w dziale marketingu, promowanie wyrobów zakładu u potencjalnych odbiorców z branży przetwórstwa rolno-spożywczego oraz u producentów pasz. Praca w siedzibie firmy oraz delegacje na terenie kraju.
BELLAKO Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Przemysłowe i Handlowo-Usługowe Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Zabrze (śląskie)
krojenie mięsa
ANTALYA M Müslüm Tulgar - 2018-03-07 - Pszczyna (śląskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzanie kosztorysów robót budowlanych i harmonogramów rzeczowo - finansowych, udział w sporządzaniu opisów zamówień (SIWZ), aktualizacja dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa zbiorów i budynków.
Muzeum Regionalne w Siedlcach - 2019-02-26 - Siedlce (mazowieckie)
- opiniowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do przepisów p.poż- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach w zakresie p.poż.- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, dbałośc o estetyczny wygląd i prawidłową ekspozycję asortymentu, podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2017-02-07 - Bełchatów (łódzkie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- doskonalenie relacji z obecnymi dostawcami- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- realizacja bieżących potrzeb firmy - utrzymanie ruchu- spotkania z kontrahentami- ciągła kontrola stanów magazynowych
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, ANALIZA RYNKU, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH, NADZOROWANIE I ROZLICZANIE DOFINANSOWANYCH PROJEKTÓW.
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Bobolice (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)