SPECJALISTA W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 18/ABZ/2019) Katowice oferta pracy UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 18/ABZ/2019)

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 50, 40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 18/ABZ/2019)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
1 Maja 50, 40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - CV,- list motywacyjny,- skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.Pliki/skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja_kadry (at) ue.katowice.pl(w tytule wiadomości należy wpisać: Ogłoszenie nr 18/ABZ/2019).Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia: 14 kwietnia 2019 r. Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 18 kwietnia do 23 kwietnia 2019 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 26 kwietnia 2019 r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 14.04.2019, Godziny : 7:30-15:00 KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.ae.katowice.pl

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 50

Profil działalności pracodawcy: SZKOŁY WYŻSZE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2019

Data dodania oferty pracy: 22.03.2019

Oferta pracy ważna do: 14.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 2 600 PLN

zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Specjalista ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I NIEMIECKIM) - od 3 000 PLN

- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I ROZLICZEŃ- ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU - od 1 750 PLN

windykacja należności, prowadzenie rozliczeń badań, planowanie budżetów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR ( 414 J) - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-07-18 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 100 PLN

przyjmowanie i realizacja zamówień, kontakt z klientami firmy, tworzenie i edycja aukcji internetowych, przygotowywanie dokumentów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 100 PLN

Szycie odzieży wizytowej.Obsługa maszyn: stębnówki, owerlocka, dwuigłówki, ryglówki.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA IT, AUTOR ZAWARTOŚCI - od 5 500 PLN

tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TERENOWO-PRAWNYCH I ADMINISTRACYJNYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalami użytkowymi, dzierżawą terenu, powierzchni reklamowych, prowadzenie spraw odnośnie wykupu nieruchomości gruntowych, sporządzanie umów na najem pomieszczeń dodatkowych i znajomość spraw związanych ze spółdzielczością mieszkaniową.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA - od 2 100 PLN

Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - REFERENT - od 2 500 PLN

weryfikacja i kontrola dokumentów, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie symfonia, średnie lub wyzsze ekonomiczne, znajomość office, j. angielski lub francuski mile widziany
WELTECH SP. z o.o. - 2017-05-26 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS PLANOWANIA PRODUKCJI ORAZ OBSŁUGI MAGAZYNU KONCENTRATÓW - od 3 000 PLN

Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - do 4 000 PLN

zapewnienie ciągłości produkcji poprzez utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, sprawne i skuteczne usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola pracy maszyn i urządzeń oraz zapobieganie awariom w przypadku stwierdzenia nieprawidłości ich pracy, dokonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń przy zachowaniu zaleceń zawartych w dokumentacji technicznej oraz wewnętrznych ustaleń, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parku maszynowego
TAKT Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - nieodpłatny

Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR CNC/MANUALNY - od 3 000 PLN

•OBSŁUGA SZLIFIEREK I FREZAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE•NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA.•USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE•NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE MTU.
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Jasionka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Obsługa rynku odzieży roboczej.Tworzenie systemu obrotu odzieżą.
INTERNATIONAL MARKETING - Jan Kula - 2017-08-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - od 2 200 PLN

-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 1 017,4 PLN

Staż oreganizowany przez GUP.Planowanie procesu rekrutacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, technik rozmów, selekcja kandydatów na różne stanowiska, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie, tworzenie bazy danych potencjalnych kandydatów, wdrożenie do pracy w zawodzie rekrutera, psychologia, obsłyga programów systemowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Leliwa (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Biuro Ochrony Specjalnej Bos Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Głubczyce (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie ROKA.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS.KADR - 997,4 PLN

Nauka:-przyjmowania i podziału korespondencji, obsługa urządzeń biurowych,-sprządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,-sprządzanie świadectw pracy, przygotowanie wypowiedzeń o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,-przygotowanie skierowan na badania lekarskie,-wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń BHP,-obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant,-sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowaników,- przygotowanie korespondencji i archiwiziwanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA. - 1 750 - 3 500 PLN

telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2015-12-01 - Sochaczew (mazowieckie)

STAZ/PRACOWNIK AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ - 1 017,4 PLN

- szkolenie BHP i p.poż. - realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy - prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów, prowadzenie wywiadów wstępnych z kandydatami do pracy - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych tj. kompletowanie dokumentów - wyjazdy samochodem służbowym do 70 km (z opiekunem stażu) - komunikacja z pracownikami w języku angielskim - organizacja miejsca pobytu dla pracowników zza granicy
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zapoznaie się z procedurami ORANGE POLSKA,współudział w przygotowywaniu prezentacji,współudział w przygotowywaniu ofert dla klientów,przygotowywanie dokumentacji dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. NADZORU NAD PROCESEM PRODUKCJI I HACCAP - 2 000 - 3 000 PLN

nadzór nad procesem produkcyjnym (mięsnym), planowanie produkcji, zamawianie mięsa i dodatków
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)