SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Łącko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Łącko (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łącko, powiat: nowosądecki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łącko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż detaliczna artykułów spożywczo-przemysłowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.10.2016
Oferta pracy ważna do: 20.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Fidor (świętokrzyskie)
jw.
Polski Związek Wędkarski Zarząd Główny - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Ziębice (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów materiałów, surowców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, podejmowanie decyzji dotyczących przemiszczania towarów i komponentów
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie ciągnika rolniczego
JMMS CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona obiektu na terenie Mielca
Ochrona Mienia "PEWNOŚĆ" Sp. z o. o. - 2018-01-16 - Mielec (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, kierunek: aparatura medyczna, elektronika, elektrotechnika lub pokrewne,świadectwo typu E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji. Kontakt osobisty z pracodawcą.
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Słubice (lubuskie)
w/g stanowiska
INMET KONSTRUKCJE Sp.z.o.o - 2016-06-10 - Kielce (świętokrzyskie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kontahentów w anglojęzycznym segmencie turystycznym, przygotowywanie i prezentacja ofert, negocjacje i sprzedaż , dokonywanie i potwierdzernie rezerwacji indywidualnych i grupowych, utzrymywanie kontaktów ze stałymi tour operatorami, monitoring i analiza skuteczności podejmowanych działań sprzedażowych, wprowadzenie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji ,sktywna współpraca z innymi osobami w obrębie sieci oraz wspieranie recepcji hotelowej w zakresie obsługi rezerwacji grupowych.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2016-11-23 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp. Jawna - 2017-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczniem podatku VAT jednostki.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów w zakresie VAT, znajomość orzecznictwa podatkowego podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z aplikacji biurowych, 3 lata doświadczenia.
Urząd Miasta Radymno - 2016-04-07 - Radymno (podkarpackie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego w Starogardzie Gdańskim:- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), - pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami, - praca w programie pakiecie Offce (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmySiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC SP.Z.O.O.ul. Kosciuszki 22740-600 KatowicePracodawca oferuje umowę na okres próbny - po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony. Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, a po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Starogardzie Gdańskim.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w charakterze dekarza
Usługi Ciesielskie Stanisław Stanek - 2016-08-19 - Pstrągowa (podkarpackie)
Realizacja bieżących napraw, usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, zapewnienie ciągłości pracy maszyn, dokonywanie przezbrojeń i ustawień, zapobieganie przyczynom powstawania awarii, koordynowanie nowych uruchomień
Hangsen Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
wg program
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitoring stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych Obsługa procesów zatrudniania, zmian w zatrudnieniu, zwalniania Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Tworzenie raportów i analiz z zakresu kadrowego
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)