SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy- przygotowywanie ofert- pozyskiwanie nowych klientów- negocjowanie warunków współpracy
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy- przygotowywanie ofert- pozyskiwanie nowych klientów- negocjowanie warunków współpracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość języków obcych w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanieWynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna art. biurowych, papierniczychKRS0000073411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.03.2016
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze kierowcy w ruchu krajowym i międzynarodowym na terenie UE. Wymagane prawo jazdy C+E. Wynagrodzenie + nalezności z tyt. podróży służbowej ( do omówienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Kontakt z pracodawcą telefoniczny e-mailowy: lookrybnik (at) gmail.com.
LOOK D. GRZYWOK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-31 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenia dokumentacji, przygowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Sławno (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników czasowych, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Częstochowa (śląskie)
naprawa narzędzi czyszczących, montaż u klienta, szkolenia
KV SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Michałowice (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna na stoiskach oświetleń choinkowych, fajerwerków. Praca w utworzonych punktach w powiecie limanowskim. Praca na 2 dni od 30-31.12.2017- płaca 300 zł
WITOLD WOLF Organizacja i Obsługa Imprez Plenerowych, Handel Artykułami Przemysłowymi i Gastronomia Siekierczyna 383 - 2017-12-18 - Siekierczyna (małopolskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
Stolarz szalunkowy, pierwsza umowa w ramach umowy zlecenie (1 miesiąc )
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-16 - Trzebień (dolnośląskie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie klientow, sprzedaz usług, obsługa stałych klientów, delegacja, podpisanie umów
APM MORKOM MORYC JAROSŁAW - 2015-12-11 - Myślenice (małopolskie)
prace związane z montażem elementów konstrukcji stalowych, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie ofert handlowych, wykonywanie kalkulacji, prowadzenie negocjacji i rozmow handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz rozszerzanie aktywnych kontraktów, ścicła współpraca z innymi działami firmy
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-09-13 - Składowice (dolnośląskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, przygotowywanie akcji reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Raportowanie wyników w języku angielskim, koreańskim i polskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sprawozdania do Marszałka Wojewódzkiego i WIOŚ;Informacje do Urzędów Gminy z ilości i rodzaju odebranych odpadów;Prowadzenie ewidencji odpadów;śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska;Prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-05-30 - Żary (lubuskie)
Kandydat będzie odpowiedzialny za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kosów (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów na poszukiwanie ofiar pieniężnych w krajach Unii Europejskiej w jezykach polskim, niemieckiem, ukraińskim. Złożenie wstępnych wniosków w języku ukraińskim. Miejsce pracy: Wrocław, wyjazdy w delegacje UEKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)