SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU Ruda Śląska oferta pracy MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
Data publikacji: 2018-03-21
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 45, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: książeczka sanepidowska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w zadaniowym czasie pracy (8-16, 15-23). Wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku. Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku logistyka, transport, spedycja. Znajomość przepisów ruchu drogowego, znajomość topografii dróg w Polsce. Mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Magazynowa 45, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych artykułów spożywczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 21.03.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym,wprowadzanie faktur zakupu do programu sprzedażowego,obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Zambrów (podlaskie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy lub telefoniczny kontakt z klientem w językach: angielskim, rosyjskim, niemieckim, polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
CV
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
ZYSKUJESZ PRACĘ Z WYJĄTKOWYMI LUDŹMI ORAZ W ZAANGAŻOWANYM ZESPOLE NASTAWIONYM NA WSPÓŁPRACĘ ORAZ REALIZACJĘ ZADAŃOBOK PENSJI PROGRAMY NAGRADZAJĄCE WYNIKI I INICJATYWĘBENEFITY TAKIE JAK KARTA MULTISPORT, UBEZPIECZENIE NA ŻYCIEROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCHOCZEKUJEMYWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE (PREFEROWANE WYŻSZE BĄDŹ STATUS STUDENTA)ORIENTACJĘ NA CEL, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJĘUMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA, SYSTEMATYCZNOŚĆ I DOBRĄ ORGANIZACJĘ PRACYPRAWO JAZDY KATEGORII B I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU POJAZDÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (WARUNEK NIEKONIECZNY)
GARDA SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej w przedsiębiorstwie.
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-05-25 - Żary (lubuskie)
Obsługa klienta, sprzedaż alkocholu.
Sudoł Leszek Restauracja"GWAREK" - 2018-02-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Realizacja zamówień (pakowanie i wysyłka towaru). Obsługa serwisów aukcyjnych (allegro) i sklepu internetowego. Obsługa systemów CMS. Dbalość o wizerunek firmy. Utrzymywanie wzorowych kontaktów z klientami. Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w młodym, ambitnym zespole.System szkoleń wdrożeniowych i sprzedażowych. Systemy premiowania.- Wynagrodzenie: 14,00 - 16,00 zł brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość obsługi komputera (mile widziane doświadczenie w obsłudze serwisów aukcyjnych allego, systemów CMS). Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole. Chęć do pracy i zaangażowanie. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (505-868-967) lub CV z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przesyłać na e-mail: marcin (at) zoona.pl
KLS MARCIN KUKLA - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń, obsługa imprez firmowych/ okolicznościowych/ bankietów etc., nadzór nad pracą podwykonawców (gastronomia), koordynacja działań marketingowych, obsługa klientaPracodawca oferuje:umowa o pracę, realizacja projektów dla znanych Klientów/marek, praca w stabilnej firmie, praca w kreatywnym zespole, moc wyzwań i wrażeń.Okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00. Nienormowany czas pracy.
TOURTREND SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Strzelinko (pomorskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim związanej z funkcjonowaniem działu GM, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania działu wynikających z obowiązujących procedur w zakładzie, prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń wykonania prac oraz formalnych umów i pism, koordynacja zadań związanych z działalnością poza działową tj. akcje krwiodawstwa, paczki itp., prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej mienia zakładowego, nadzór merytoryczny nad czasem pracy pracowników działu, bieżące prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników, dbałość o wizerunek firmy, organizowanie pracy biura.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
* Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów * Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży* Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
nadzorowanie terminowego prowadzenia konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji tych czynności
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-03-07 - Świętoszów (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowników, rozliczanie czasu pracy kierowców
AM SPED GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z klientem zewnętrznym, odpowiedzialność za dokonywanie zakupów, kontrola i obsługa dostaw z zakresie ilości, jakości, ewidencji
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2017-07-17 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie jakości wyrobów
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Specjalista kontroli jakości
Stolbud Włoszczowa Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Kontrola przestrzegania zasad i procedur BHP, tworzenie wew. procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi, określanie przyczyn wypadków przy pracy, realizacja cyklicznych szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Malbork (pomorskie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2018-07-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie produkcji, fakturowanie.
Maciej Kizior Company Solo - 2017-05-08 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)