SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ryczywół oferta pracy PPHU Hartwig Bogumiła Hartwig
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe- płace i księgowość,
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Ryczywół (wielkopolskie)
Pracodawca: PPHU Hartwig Bogumiła Hartwig
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Parkowe 2, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe- płace i księgowość,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: możliwośc pracy na stałe,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryczywół
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryczywół
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Subiekt
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doswiadczenie
Nazwa pracodawcy: PPHU Hartwig Bogumiła Hartwig
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Osiedle Parkowe 2, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Ryczywół
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryczywół
Ulica pracodawcy: Osiedle Parkowe
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 20.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
generowanie i tworzenie dokumentów wewnętrznych, obsługa urzadzeń laboratoryjnych, obsługa związana z reklamacjami, obsługa programu komputerowego, kontrola wyrobów, badanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kłobuck (śląskie)
pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej www.ops.toszek.pl wraz z listą załączników jakie należy złożyć wraz z aplikacją; wynagrodzenie od 1500zł brutto - do negocjacji; zadaniowy sytsem czasu pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, komunikatywność.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-09-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
rozliczanie zakupu i sprzedaży materiałów do produkcji i wyrobów gotowych (branża metalowa) kalkulacja i rozliczanie ofert handlowychrozliczanie magazynu
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-04-26 - Bieruń (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klietnami, przygotowywanie ofert i negocjacje, koordynacja procesu sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; SALON URODY Grażyna Orłowska,Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2016-02-25 - Rudna Mała (podkarpackie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. MAZOWIECKIM - WARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)
Organizacja usług gastr. i hotelarskich.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-06-29 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
prace montażowe rolet i żaluzjiprace porządkowe i pomocnicze przy produkcji
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
staż - obsługa klienta detalicznego, obsługa programu sprzedażowego SUBIEKT GT, przygotowanie paczek do wysyłki, przyjmowanie zamówień telefonicznych, utrzymanie czystości w sklepie, uzupełnienie braków towarowych na półkach, przyjmowanie i metkowanie towarów z dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-25 - Andrychów (małopolskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Czyżew (podlaskie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, czynny udział we wdrażaniu optymalizacji procesów produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narzędzi Lean, udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ, raportowanie stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania, współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
INTER- METAL S.C - 2018-01-03 - Bonin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie ofert, sprzedaż, przygotowywanie wycen, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Księgowanie w systemie magazynowym oraz przygotowywanie dokumentów do wysyłki,Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i odbiorcami.Sprawdzanie i potwierdzanie faktur,Koordynowanie prac związanych ze sprawozdawczością Spółki.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-08-08 - Dobrzechów (podkarpackie)
Montaż wiązek kablowych, urządzeń elektronicznych, kontrola jakości wytwarzanego produkctu, właściwe wypełnianie dokumentacji produkcyjnej. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Psarskie (wielkopolskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z producentami i dostawcami części samochodowych na terytorium Turcji. Pozyskiwanie oferty handlowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Otwock (mazowieckie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności. Pracodawca oferuje: zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)