SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lębork oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klietnami, przygotowywanie ofert i negocjacje, koordynacja procesu sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słupska 18, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klietnami, przygotowywanie ofert i negocjacje, koordynacja procesu sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: język niemiecki lub angielski
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Słupska 18, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Słupska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawcówprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu obsługa i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie działań obniżających koszt surowców tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usługkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawcówatrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracępracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolnośląskie)
wykształcenie średnie bądź wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, organizacja pracy własnej, samodzielność, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków obcych, czynne prawo jazdy kat B, wysoki stopień zaangażowania w wykonywane obowiązki.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
-weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe ,zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą na terenie Europy Południowej
POLTRANS SERGIUSZ POLE - 2017-12-18 - Ścichawa (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Opisywanie tekstów w języku niemieckim, transkrypcja fonetyczna. Odsłuchiwanie nienmieckojęzycznych nagrań oraz tworzenie transkrypcji. Prace administarcyjne.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
- prowadzenie sprzedaży internetowej, obsługa aukcji oraz kampanii, obsługa strony internetowej oraz marketing internetowy
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-04-25 - Koteże (pomorskie)
Mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Specjalista mechanik
EXPERT Roczniak Paweł - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
sporządzanie analiz, kalkulacje kosztów wytworzenia produktów, ofertowanie produktów
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Karpicko (wielkopolskie)
umawianie spotkań z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, zbieranie dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
- budowanie i bieżące uzupełnianie bazy danych klientówinstytucjonalnych; - aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż; -współudział w planowaniu i organizacji eventów kinowych, akcjimarketingowych i innych wydarzeń odbywających się w kinie; -koordynowanie i kontrolowanie rezerwacji grupowych iindywidualnych; - organizacja eventów okolicznościowych; - dbanie opozytywny wizerunek Firmy.Mile widziany własny samochód. Oferujemy: - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; - atrakcyjnewarunki pracy; - stabilność zatrudnienia; - niezbędne narzędzia pracy.
CINEMA 3D SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)