SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Jarosław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
Data publikacji: 2018-02-26
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv,skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)
planowanie i realizacja dostaw dla Działu Agro oraz ich rozliczanie, rozliczanie sprzedaży, przygotowywanie dokumentacji, tworzenie raportów, nadzór nad kompletnością dokumentacji, współpraca z klientami
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Górki (pomorskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
- Ewidencja dowodów źródłowych, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym Planem Kont, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgodnienie sald, - Prowadzenie rejestrów dla potrzeb rozliczeń z podatku VAT, - Ustalanie proporcji do proporcjonalnego rozliczania VAT od zakupów, - Bieżące naliczanie i uzgadnianie działalności socjalnej, - Prowadzenie ewidencji środków pieniężnych na rachunkach bankowych krajowych i walutowych, - Kontrola i nadzór nad rozliczeniem różnic kursowych, - Szczegółowa analiza przychodów i wydatków Funduszu Pomocy Materialnej Studentom i Doktorantom, - Analiza zobowiązań i należności oraz dokonywanie potrąceń wierzytelności, - Uzgadnianie stanów magazynowych, dostaw niefakturowanych, - Rozliczanie inwentaryzacji magazynów, - Uzgadnianie niskocennych składników rzeczowych, - Analiza terminowości zapłat za faktury sprzedaży, - Inwentaryzacja sald na 31 XII oraz wykaz niezgodności sald, - Wykonywanie sprawozdań statystycznych i budżetowych (w tym: Rn-N, Rb-Z i DNU-K), - Wykonywanie sprawozdań z przepływów środków pieniężnych i zmian kapitałów. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż maszyn budowlanych, przygotowywanie ofert sprzedaży, uczestnictwo w targach przemysłowych, obsługa programu CMR, obsługa urządzeń biurowych. Wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywna znajomość języków angielskiego i niemieckiego, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość technik sprzedażowych.
ATLAS POLAND SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Rumia (pomorskie)
Rozliczanie pracy kierowcy,kontrola kosztów,czas pracy kierowców
TRAMEX Sp. z o.o - 2017-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
•opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy
•fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów
•opracowanie zamówień specjalnych
•zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką
•współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem
DKK Klose Kollektion- Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Gościcino (pomorskie)
Bieżąca kontrola dostarczanych surowców, przyjmowanie surowców, nadzór jakości towarów na stanach magazynowych, ewidencja surowców w systemie
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bojadła (lubuskie)
jw.
Polcasting Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w języku rosyjskim i gruzińskim, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży oprawoświetleniowych.
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
Naprawa i konserwacja maszyn i pojazdów komunalnych,
ADF Polska S.C. D.Krupa J.Pelc - 2018-04-19 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
nabór w drodze konkursu, oznaczenie konkursu:K-1100-1/18, informacje na temat konkursu po adresem: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontakty z odbiorcami i dostawcami- działania marketingowe
MAKARONY JASTRZĘBSKIE Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad realizacja szczepień ochronnych,dystrybucja szczepionkami i preparatami biologicznymi,prowadzenie prawidłowej dystrybucji w zakresie przychodu,rozchodu i wydawania szczepionek,sporzadzanie okresowych sprawozdań ze stanu zużycia szczepionek,sporządzanie zamówień na szczepionki,prowadzenie rejestru niepożądanych odczynów poszczepiennych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
koordynacja i nadzór prac polowych; analiza kosztów; ocena upraw; opracowywanie okresowych planów, zadań, prezentacji; sprawozdawczość,
AGRO-FUNDUSZ MAZURY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Drogosze (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych. Poszukiwanie nowych odbiorców. Kontakt tel. 41 366 42 24
Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
zapoznanie się z zakresem obowiązków konserwatorapomoc konserwatorowi urządzęń dźwigowych w pracach związanych z konserwacją, modernizacją i montażem dźwigów - wind osobowych i towarowychprzygotowywanie się - samodzielna nauka, z powierzonych materiałów tematycznych, do egzaminu na konserwatora urządzeń dźwigowych
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów jakoiści,nadzór nad dokumentacją systemową(HCCP,GMP,GHP).Opracowywanie specyfikacji wyrobu gotowego.Udział w audytach oraz reprezentowanie firmy przed organami kontroli.
TenSmak Wojtkowscy Spółka Jawna - 2015-12-28 - Łochów (mazowieckie)
Pracownik będzie zajmował się bezpośrednim wsparciem technicznym w firmie, instalacjami i konfiguracją sprzętu i oprogramowań, pomocą przy wszelkich pracach działu IT oraz pisaniem programów i aplikacji JAVA. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
- dodawanie ogłoszeń- kontakt z kandydatami do pracy- opieka nad pracownikami z Ukrainy (zakwaterowanie, dokumentacja)- składanie dokumentów do Urzędów
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łosice (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa klienta w zakresie branży reklamowej, prowadzenie kampanii reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowych gadźetów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Świecie (kujawsko-pomorskie)