SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ. Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ.
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Miesięczny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: portugalski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: hiszpański, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Kontakt kandydatów z pracodawcą przez pełnomocnika.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przygotowywanie dokumentów produkcyjnych,-sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykantów-analiza zdolności produkcyjnych,-współpraca z działem zakupów, produkcji, logistyki,-optymalizacja zapasów
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- przygotowywanie prezentacji i materiałów do raportów na forach zarządzania wyższego szczebla- usprawnienie istniejących procesów zarządzania i raportowania poprzez ulepszenia projektu i synergię z różnymi zespołami w całym przedsiębiorstwie- codzienna obsługa zapytań związanych z CPS od firmy oraz organizowanie i przeprowadzanie warsztatów w celu edukowania biznesu na temat zmieniającego się otoczenia regulacyjnego- prowadzenie ogólnokrajowego okresowego przeglądu kontroli i oceny ryzyka- zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi zleceniami audytu na podstawie benchmarków i indeksów
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Zabierzów (małopolskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
bezpośrednia obsługa klienta, prace administracyjne, obłśuga systemów rezerwacyjnych, obsługa systemów ubezpieczeniowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Rawicz (wielkopolskie)
Opiniowanie pedagogiczne w sprawach zleconych przez sądy i prokuratury.
Sąd Okręgowy w Ostrołęce - 2019-05-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji ewidencji odpadów (KEO, KPO), sporządzanie umów i raportów w zakresie przetwarzanych odpadów
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
1. Uczestnictwo w opracowywaniu projektów planów, wytycznych i instrukcji normujących obszar bezpieczeństwa środków bojowych.2. Współpraca ze strukturami NATO w zakresie bieżącego monitorowania prawa, procedur i regulacji dot. bezpieczeństwa środków bojowych.3. Udział w nadzorze organizacji systemu bezpieczeństwa przechowywania środków bojowych w Siłach Zbrojnych oraz w organizowaniu przedsięwzięć profilaktycznych w tym zakresie.4. Nadzorowanie oraz współudział w tworzeniu modułu bezpieczeństwa środków bojowych w ramach ZWSI RON.5. Współpraca z Jednostkami Badawczo-Rozwojowymi w zakresie procedur i metod badawczych srodków bojowych.6. Udział w planowaniu, realizowaniu i raportowaniu planów badań środków bojowych wraz z udzielaniem rekomendacji do ich zużycia lub wycofania.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-08 - Radomsko (łódzkie)
- doradztwo rolnicze- opracowanie wniosków o wsparcie finansowe- wnioski o dopłaty bezpośrednie
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kościerzyn (łódzkie)
wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
•Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie ciągłości produkcyjnej
CAN-PACK S.A. Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA ZARZĄDU, REDAGOWANIE PISM, PROWADZENIE REJESTU UMÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZARZĄDZEŃ, UCHWAŁ, KOMUNIKATÓW; ROZDZIELANIE KORESPONDENCJI; PROWADZENIE TERMINARZA I OBSŁUGA SPOTKAŃ.DEKL.ZATR.: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, "pełen wymiar godzin"
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Osoby zainteresowane proszone są w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny 721-570-347 lub na adres e-mail: spskgogolewo (at) gmail.com- WYNAGRODZENIE USTALANE WEDŁUG KARTY NAUCZYCIELA
Publiczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Gogolewie - 2017-08-25 - Gogolewo (pomorskie)
Sprzedaż produktów firmy, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, wystawianie dokumentów w systemie, kontrola płatności, kompletowanie dokumentów, zlecenie do wysyłki, kontrola wysyłki, analiza rynku i działań konkurencji, współpraca z działami, realizacja planów sprzedażowych i marketingowych, realizacja programów promocyjnych, współpraca ze studiem graficznym, organizacja eventów, szkoleń, targów oraz udziała w nich, media społecznościowe, aktualizacja strony internetowej, PR
"TRAWNIK" PRODUCENT Arkadiusz Gumieniczuk - 2016-02-17 - Turowo (zachodniopomorskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, wystawianie faktur.
CALFROST Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Kalisz (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Branża farmaceutyczna, fakturowanie, składanie zamówień, kontakt z klientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, obsługa komputera, wprowadzanie danych, wystawianie faktur
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-01-26 - Lipiny (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, kontrola merytoryczna zakresu wykonywanych robót, kontrola kosztów, kompleksowe przygotowanie zapytań ofertowych, udział w negocjacjach,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Opracowywanie i weryfikowanie procedur, instukcji, kontrola warunków BHP oraz udział w ocenie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń,przeprowadzanie szkoleń,udział w ocenie modernizacji zakładu.
Vandemoortele Polska Sp. z o.o. Łodź - 2016-09-21 - Kutno (łódzkie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki transportowej. ZADANIA PODSTAWOWE:1) inicjowanie i planowanie zaopatrzenia oraz potrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych;6) realizowanie zagadnień mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości wydziału.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-04-09 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa dokumntacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Ustroń (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szepietowo (podlaskie)