SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Radomsko oferta pracy YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wg zakresu czynności
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sadowa 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg zakresu czynności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi programu COMARCH OPTIMA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Sadowa 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: radomszczański
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
Ulica pracodawcy: Sadowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży, przygotowywanie:specyfikacji, umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
Przygotowanie wizualizacji, wprowadzenie naowych technologii w firmie
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-12-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Dobroszyce (dolnośląskie)
praca przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
Pranie, maglowanie, prasowanie, sortowanie bielizny hotelowej oraz rzeczy gościa.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji pojazdów spółki, nadzór nad transportem spółki, zlecanie przeglądów technicznych, UDT, okresowych kontroli, prowadzenie procedur rejestracyjnych, ubezpieczeniowych, podatkowych, nadzór nad terminalem paliwowym. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
SUEZ Bielsko-Biała S.A. - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.Godz. pracy 7.30-15.30.Po 3 miesięcznym okresie próbnym 4000 zł brutto.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku rosyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży rosyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, budowa pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Krzepice (śląskie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
zapewnienie jakości procesów produkcyjnych i wyrobów gotowych, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie dokumentacji jakościowej, kontrola wyrobu gotowego, kontrola przyjęcia surowców i opakowań, uczestniczenie w degustacji wyrobów gotowych, reprezentowanie zakładu podczas kontroli zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie prób technologicznych nowych produktów, sporządzanie harmonogramów badań i ich nadzorowanie
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Mareza (pomorskie)
- wyszukiwanie ofert nieruchomości,- przygot. ofert nieruchomości,- kontakty z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, certyfikacja ISO w zakresie BHP.
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w przetargach, archiwizacja dokumentów, kontakt z urzędami i firmami, analiza rynku i ofert konkurencji, wykonywanie zadań organizacyjnych i koordynacyjnych np. organizowanie spotkań, tworzenie dobrego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Nawojowa (małopolskie)
•Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy•Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych•Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom•Raportowanie efektów pracy
EURO-PHONE SP. Z O.O. - 2016-11-22 - Kościerzyna (pomorskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, ofertowanie, sprzedaż, wystawianie faktur, obsluga urządzeń biurowych, kontakt z kontrahentem zagranicznycm, praca w programie Symfonia i CMR
MARCIN NIEMIEC PLASMA POINT POLSKA - 2018-10-19 - Tychy (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
CV przesłać na maila: kadry (at) elstitch.com, ewentualnie kontakt telefoniczny pod nr: 33 875 14 99. Prowadzenie dokumentacji dot. rozliczeń eksportowych. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie: 1750 zł brutto/mc - do uzgodnienia.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2015-11-27 - Andrychów (małopolskie)
1) Obsługa klientów czeskich:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) Poszukiwanie nowych odbiorców na rynku czeskim.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zarzecze (podkarpackie)
- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientem- Zbieranie wymagań klientów- Parametryzacja systemu medycznego - Przeprowadzanie szkoleńOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)