SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY SYSTEMU MEDYCZNEGO(NR 7687) Bydgoszcz oferta pracy INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY SYSTEMU MEDYCZNEGO(NR 7687)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientem- Zbieranie wymagań klientów- Parametryzacja systemu medycznego - Przeprowadzanie szkoleńOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
Data publikacji: 2018-12-21
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-001 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientem- Zbieranie wymagań klientów- Parametryzacja systemu medycznego - Przeprowadzanie szkoleńOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY SYSTEMU MEDYCZNEGO(NR 7687)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szukamy osób:- Posiadających doświadczenie w inicjowaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientem biznesowym- Zorientowanych na realizację wyznaczonych celów- Gotowych do zdobywania wiedzy w zakresie naszego systemu medycznego- Posiadających umiejętność parametryzacji systemów informatycznych lub chęci zdobycia takich kompetencji- Z czynnym prawem jazdy kat. B Dodatkowo docenimy:- Podstawową wiedzę w zakresie funkcjonalności medycznych systemów informatycznych - Znajomość branży IT
Nazwa pracodawcy:
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Szosa Gdańska 19, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę kierować na adres: rekrutacja (at) infusio.plDokumenty aplikacyjne proszę nazwać w formacie imię nazwisko CV/LM.Do oferty prosimy załączyć poniższe oświadczenie Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę na podstawie na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, w postaci numeru telefonu, adresu e-mail, co będzie wpływać na efektywne przeprowadzenie procesu rekrutacji, w tym ułatwienie komunikacji.Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku, umieszczonego w CV i zezwalam na nieodpłatne przechowywanie mojego wizerunku w postaci zdjęcia umieszczonego w CV. Na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z 4 lutego1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zm.).Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Administratorem Pani/Pana danych jest Infusio sp. z o.o., pozostałe informacje można znaleźć na stronie eopieka.org.pl/zgoda.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Osielsko
Ulica pracodawcy: Szosa Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 20.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowe prowadzenie procesu rekrutacji pracowników tymczasowych, pozyskiwnie kandydatów do pracy i monitorowanie realizacji powierzonych zadań
"DAI TRANGX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Łopuszno (świętokrzyskie)
wyładunek i załadunek towaru handlowego przy użyciu wózka widłowego, przyjmowanie towaru, kontrola stanu ilościowego i wartościowego magazynu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gubin (lubuskie)
Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych.Pracodawca oferuje:Umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,odpowiedzialne, samodzielne stanowisko, ciekawą pracę pełną wyzwań w zaangażowanym, zgranym zespole,atrakcyjne wynagrodzenie, płatne nadgodziny, odatkowe benefity.Proponowane wynagrodzenie 3600 zł w okresie próbnym.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Bożejowice (dolnośląskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
- Serwisowanie maszyn do obróbki skrawaniem, merytoryczne wsparcie terenowych pracowników serwisu, wsparcie w doboru części do naprawy maszyn, konsultacje z działami projektowymi w fabrykach w Japonii, Wielkiej Brytanii i Singapuru. Kontakt telefoniczny z działem wsparcia serwisu klienta w fabrykach, wsparcie merytoryczne kierownika działu serwisu w Polsce.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w serwisowaniu maszyn do obróbki skrawaniem. Wymagana umiejętność serwisowania i znakomita znajomość budowy maszyn do obróbki skrawaniem. Wymagana znajomość specjalistycznego słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Chechło (małopolskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rusiec (mazowieckie)
Współpraca z kontrahentem rosyjskim.
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw
VIPOL SP. Z O. O - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie obiektami administr. przez Oddział, prowadzenie ksiąg, rejestrów, przeglądów budynków.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
specjalista do spraw sprzedaży i reklamy
AGROHANDLER Monika Wilczyńska - 2015-11-25 - Grzebienisko (wielkopolskie)
Szkolenia BHP dla pracowników zewnętrznych, weryfikacja aktualności badań lekarskich, prowadzenie kontroli podczas wykonywanych prac, doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, przygotowywanie analiz środowiskowych
ATEB s.c Małgorzata Kotlicka Radosław Węglarz - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS itp., częściowe prowadzenie spraw kadrowych.Praca w przedziale czasowym 7-20, mile widziane osoby niepełnosprawne.
"SYSTEM" BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE KAZIMIERZ DUBAS - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi, rozstrzygając złożone wnioski i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach, uczestnicząc we wspólnych inicjatywach, uczestnicząc we wspólnych inicjatywach,zapewnianie klientom pełną, dokładną i terminową odpowiedź zgodnie z wytycznymi,skuteczne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR,podejmowanie kompleksowej odpowiedzialności wszystkichch przychodzących zapytań,koordynacja z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o stanie, szkolenie i doradzanie klientom oraz wewnętrznym stronom zainteresowanych w procesachh i systemach HR,przeprowadzanie analizy przyczyny wszystkich błędów i stosowanie działań zapobiegawczych, przygotowywanie wysokiej jakości standardowych oraz złożonych raportów i symulacji, prowadzenie sprawozdań i sprawdzanie kwalifikowalności w celu wsparcia lokalnych cykli, koordynacja i wykonywanie złożonych amian, dokładne utrzymywanie danych oraz przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
•realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej);•zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki•obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie faktur za najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia•przygotowywanie raportów i informacji dotyczących zarządzania umowami najmu/dzierżawy•wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanych z zarządzaniem umową•bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy•aktualizacja danych w informatycznych bazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań;•przygotowywanie projektów umów, pism, wniosków itp.
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
•Sporządzanie ofert, kalkulację kosztów•Prace administracyjne•Dbanie o relacje z klientami i interesantami•Kontakt z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP. Z O. O. - 2018-01-12 - Cedry Wielkie (pomorskie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-12-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
Projektowanie układów elektrycznych oraz układów automatyki maszyn i urządzeń oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, przygotowywanie dokumentacji technicznej, kontrola stanu technicznego systemów elektrycznych, opracowywanie algorytmów sterowania, tworzenie i wdrażanie aplikacji w sterownikach PLC, diagnozowanie i dokonywanie napraw systemów elektrycznych oraz wykonywanie zmian parametrów pracy sterowników.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - elektryczne/ elektromechaniczne.
"DANREX SERVICE " S.C. - 2018-11-09 - Jarosław (podkarpackie)
Realizacja planu sprzedaży,pozyskiwanie nowych klientów. Koncentracja nasprzedaży produktów i usług znajdujących się w oferciehandlowej.Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży. Wynagrodzenie do negocjacji.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Sporządzanie, weryfikacja dokumentów rozliczeniowych,obsługa gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, wystawianie i bieżąca kontrola faktur, przygotowaniem oraz bieżącą obsługą umów z wykonawcami i podwykonawcami z branży budowlanej
PG BUDOWA S.C. - 2017-11-03 - Rogowiec (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)