SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Trzy Fale sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Trzy Fale sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 8A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : -min. 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości w podmiocie prowadzącym pełną księgowość oraz rozliczającym podatek VAT, znajomość zasad rachunkowo[Uprawnienie 1] : rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywanej pracy, samodyscyplina, preferujemy osoby gotowe do podjęcia pracy już w lipcu 2019.[Umiejętność 1] : -rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywanej pracy, samodyscyplina, preferujemy osoby gotowe do podjęcia pracy już w lipcu 2019.[Inne] : min. 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości w podmiocie prowadzącym pełną księgowość oraz rozliczającym podatek VAT, znajomość zasad rachunkowości, umiejętność stosowania przepisów podatkowych w szczególności dot. podatku VAT i dochodowego,umiejętność pracy z systemami finansowo-księgowymi i obsługi bankowości elektronicznej, mile widziana znajomość systemu Comarch ERP Optima,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Trzy Fale sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 8A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 8A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 25.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a6273e395953dd53936073a6d71c504
Podobne oferty pracy
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
Obsługa zleceń, kontakty z klientami rosyjskojęzycznymi, wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie projektów związanych z marketingiem firmy,zarzadzanie wizerunkiem, rozwój www inne aplikacje zgodnie ztrendami tworzenie nowych kanałów dystrybucji ofert, budowa inadzór nad wizerunkem graficznym www, oraz ujednoliceniekampanii reklamowej na obiektach oraz w prasie, tworzenie grafiki,oraz negocjacje z wykonawcami reklamowymi, praca w godz.9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)
Bieżące kontrolowanie, wspieranie, odpowiedzialność, przeprowadzanie cyklicznych kontroli jakościowych, prowadzenie dokumentacji w zakresie zapewnienia stanu jakości zgodnego z przyjętymi standardami w procesach produkcyjnych oraz stanu sanitarno - higienicznego zakładu;obsługa laboratorium przyzakładowego, tj. wykonywanie pró mikrobiologicznych surowców i produktów, prób fizycznych oraz chemicznych; analizowanie, raportowanie, podejmowanie działań korygujących, wysyłanie prób do badań zewnętrznych. Prowadzenie badań oraz ksiąg termostatowycxh
MICHNA FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-12-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Sporządznie list płac, deklaracji ZUS,- Obsługa aut osobowych-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca kontrola jakości wyrobu gotowego w trakcie procesu produkcyjnego(branża spożywcza), nadzór nad dokumentacją jakościową
Jan Kiliański Zakład Produkcyjno Handlowy "KILIAN" - 2020-07-10 - Kolonia Gałkowice (świętokrzyskie)
Koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych. Reprezentowanie spółki na zewnątrz. Prawidłowe gospodarowanie majątkiem
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Gdynia (pomorskie)
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie mile widziane wyższe z zakesu ekonomia, finanse, rachunkowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, mile widziana znajomość rozliczania osób oddelegowanych do pracy za granicą, znajomość MS Office i Płatnik, mile widziana znajomość prog.Optima, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: obsługa klientów biura w zakresie kadr, płac i ZUS, sporządzanie dokumentów kadrowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i listy płac, rozliczanie czasu pracy pracowników, miejce pracy Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER-ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie mieszkań pracowniczych, rekrutacja pracownikow,wdrazanie pracownikow do pracy, koordynowanie zakwaterowania izatrudnenia pracownikow, odbior pracownikow na terenie calego kraju.
EAST POWER Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Opole (opolskie)
- przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie rejestru wypadków przy pracy;- wykonywanie obowiązków związanych z gospodarką samochodami służbowymi;-przygotowywanie materiałów i udział w imprezach i konkursach orgnizowanych przez Okregową Inspekcję Pracy w Gdańsku w dziedzinie gospodarki rolnej i rolnictwa;- podejmowanie działań prewencyjnych w tym prowadzenie wizytacji w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rozmow i negocjacji handlowych w języku niemieckim, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, sporzadzanie ofert, przyjmowanie i ewidencja zamowień, sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie, sporządzanie potwierdzeń zamówień, kompleksowanie dokumentów dla danego projektu
KAPICA Sp. zo.o. sp.k. - 2020-05-15 - Grodzisko (opolskie)
wystawianie faktur unijnych, eksportowych, prace biurowe zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Skawina (małopolskie)
sporządzanie analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Chrzanów (małopolskie)
Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów,
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2020-01-09 - Zawiercie (śląskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie jakości wody. Badanie mikrobiologiczne surowców, półproduktów, wyrobów gotowych. Odczyt posiewów, obliczanie wyników, analiza i interpretacja, śledzenie trendów. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań i oznaczeń. Przygotowanie odczynników, rozcieńczalników i podłoży. Pobór i badanie wyznaczonych parametrów dla prób liniowych, środowiskowych. Znajomość i stosowanie procedur, instrukcji i norm, wymogów HACCP. Realizowanie założeń GLP, GHP, GMP
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
Pozyskiwanie reklamodawców i redagowanie ogłoszeń, zbieranie i przygotowywanie informacji do publikacji, redagowanie własnych felietonów.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-06-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)