SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Trzy Fale sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 800 PLN

Zakres obowiązków:  kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym,  archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.

Data publikacji: 2019-07-11

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Trzy Fale sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 8A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
 kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym,  archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : -min. 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości w podmiocie prowadzącym pełną księgowość oraz rozliczającym podatek VAT, znajomość zasad rachunkowo[Uprawnienie 1] : rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywanej pracy, samodyscyplina,  preferujemy osoby gotowe do podjęcia pracy już w lipcu 2019.[Umiejętność 1] : -rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywanej pracy, samodyscyplina,  preferujemy osoby gotowe do podjęcia pracy już w lipcu 2019.[Inne] :  min. 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości w podmiocie prowadzącym pełną księgowość oraz rozliczającym podatek VAT,  znajomość zasad rachunkowości, umiejętność stosowania przepisów podatkowych w szczególności dot. podatku VAT i dochodowego,umiejętność pracy z systemami finansowo-księgowymi i obsługi bankowości elektronicznej, mile widziana znajomość systemu Comarch ERP Optima,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Trzy Fale sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 8A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 8A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 11.07.2019

Oferta pracy ważna do: 25.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a6273e395953dd53936073a6d71c504

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ROZWOJU - od 2 775 PLN

wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻYRYNKI EUROPY WSCHODNIEJ - od 2 500 PLN

Obsługa zleceń, kontakty z klientami rosyjskojęzycznymi, wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU-REKLAMY-IT(AUTOSALON) - od 2 800 PLN

Prowadzenie projektów związanych z marketingiem firmy,zarzadzanie wizerunkiem, rozwój www inne aplikacje zgodnie ztrendami tworzenie nowych kanałów dystrybucji ofert, budowa inadzór nad wizerunkem graficznym www, oraz ujednoliceniekampanii reklamowej na obiektach oraz w prasie, tworzenie grafiki,oraz negocjacje z wykonawcami reklamowymi, praca w godz.9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO / SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 200 PLN

Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 3 800 PLN

Bieżące kontrolowanie, wspieranie, odpowiedzialność, przeprowadzanie cyklicznych kontroli jakościowych, prowadzenie dokumentacji w zakresie zapewnienia stanu jakości zgodnego z przyjętymi standardami w procesach produkcyjnych oraz stanu sanitarno - higienicznego zakładu;obsługa laboratorium przyzakładowego, tj. wykonywanie pró mikrobiologicznych surowców i produktów, prób fizycznych oraz chemicznych; analizowanie, raportowanie, podejmowanie działań korygujących, wysyłanie prób do badań zewnętrznych. Prowadzenie badań oraz ksiąg termostatowycxh
MICHNA FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - 3 000 - 4 000 PLN

realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-12-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC + ST POWER (IV) - 1 017,4 PLN

- Sporządznie list płac, deklaracji ZUS,- Obsługa aut osobowych-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI INWESTYCJI - 4 000 - 5 000 PLN

- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

bieżąca kontrola jakości wyrobu gotowego w trakcie procesu produkcyjnego(branża spożywcza), nadzór nad dokumentacją jakościową
Jan Kiliański Zakład Produkcyjno Handlowy "KILIAN" - 2020-07-10 - Kolonia Gałkowice (świętokrzyskie)

PREZES ZARZĄDU FIRMY - od 2 250 PLN

Koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych. Reprezentowanie spółki na zewnątrz. Prawidłowe gospodarowanie majątkiem
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 13,7 PLN

Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS.KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Wykształcenie mile widziane wyższe z zakesu ekonomia, finanse, rachunkowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, mile widziana znajomość rozliczania osób oddelegowanych do pracy za granicą, znajomość MS Office i Płatnik, mile widziana znajomość prog.Optima, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: obsługa klientów biura w zakresie kadr, płac i ZUS, sporządzanie dokumentów kadrowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i listy płac, rozliczanie czasu pracy pracowników, miejce pracy Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER-ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 062 PLN

Poszukiwanie mieszkań pracowniczych, rekrutacja pracownikow,wdrazanie pracownikow do pracy, koordynowanie zakwaterowania izatrudnenia pracownikow, odbior pracownikow na terenie calego kraju.
EAST POWER Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - REFERENT - do 3 800 PLN

- przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie rejestru wypadków przy pracy;- wykonywanie obowiązków związanych z gospodarką samochodami służbowymi;-przygotowywanie materiałów i udział w imprezach i konkursach orgnizowanych przez Okregową Inspekcję Pracy w Gdańsku w dziedzinie gospodarki rolnej i rolnictwa;- podejmowanie działań prewencyjnych w tym prowadzenie wizytacji w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - od 3 500 PLN

prowadzenie rozmow i negocjacji handlowych w języku niemieckim, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, sporzadzanie ofert, przyjmowanie i ewidencja zamowień, sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie, sporządzanie potwierdzeń zamówień, kompleksowanie dokumentów dla danego projektu
KAPICA Sp. zo.o. sp.k. - 2020-05-15 - Grodzisko (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPORTU - 2 000 - 2 500 PLN

wystawianie faktur unijnych, eksportowych, prace biurowe zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI, CONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 600 PLN

sporządzanie analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 3 500 PLN

Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów,
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2020-01-09 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 6 000 PLN

Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

Monitorowanie jakości wody. Badanie mikrobiologiczne surowców, półproduktów, wyrobów gotowych. Odczyt posiewów, obliczanie wyników, analiza i interpretacja, śledzenie trendów. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań i oznaczeń. Przygotowanie odczynników, rozcieńczalników i podłoży. Pobór i badanie wyznaczonych parametrów dla prób liniowych, środowiskowych. Znajomość i stosowanie procedur, instrukcji i norm, wymogów HACCP. Realizowanie założeń GLP, GHP, GMP
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S HANDLU - od 3 500 PLN

Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU-DZIENNIKARZ-STAŻ - 1 017,4 PLN

Pozyskiwanie reklamodawców i redagowanie ogłoszeń, zbieranie i przygotowywanie informacji do publikacji, redagowanie własnych felietonów.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 1 850 PLN

wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA - od 2 750 PLN

prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-06-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)