SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI, CONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI, CONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie analiz finansowych
Data publikacji: 2020-08-04
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sporządzanie analiz finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI, CONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość podstaw rachunkowości, wymagane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6281915207
danePracodawcy_regon: 276248967
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: chrzanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1203
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938982
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
zarządzanie nieruchomościami, inwestycje budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2020
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcf6baca0f8411d66da217e71a7d4949
Podobne oferty pracy
jw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-27 - Chełm (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Nowa Sól (lubuskie)
- obsługa sklepu internetowego i strony internetowej;- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu w zakresie on-line;
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Linowiec (pomorskie)
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Praca w Krapkowicach.
Stowarzyszenie KRAINA ŚW. ANNY - 2016-08-12 - Otmęt (opolskie)
ZGODNIE Z ZAWODEM
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymigospodarowaniu wodami, w tym: opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi; wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne; obsługa systemu poboru opłat i należności; prowadzenie bazy podmiotów korzystających z usług wodnych i zobowiązanych do uiszczania opłat; prowadzenie innych spraw związanych z systemem poboru opłat; weryfikacja legalności urządzeń pomiarowych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta i przedstawicieli handlowych
Błysk Spółka z o.o. - 2017-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacji zadań wynikających z wychowania przedszkolnego
FOR YOU Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Zamość (lubelskie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
ConVess Sp. z o. o. - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
bieżąca obsługa obecnych klientów firmy, bezpośrednia obsługa klienta w tym prowadzenie negocjacji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie bazy klientów, pozyskiwanie klientów i nowych rynków zbytu, promowanie i sprzedaż produktów oraz usług oferowanych przez firmę, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez firmę
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2019-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.- Praca: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie planów szkoleń, harmonogramów, preeliminarza, organizacja działań dotyczących wdrażania i realizacji programów rynku pracy. Monitorowanie i analizowanie działalności MCK. Opracowywanie projektów dotyczących form doskonalenia i metod udziału OHP w zapobieganiu bezrobociu.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2020-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku samodzielnym, koordynacja pracy innych pracowników, prowadzenie ewidencji magazynów, kontrola i archiwizacja dokumentacji budowlanej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Zlecenie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy pracowników, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa, obsługa komputera, obsługa centrali telefonicznej, fax, przyjmowanie i rejestrowanuie korespodencji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
planowanie przewozów zleconych przez klientów, kontakt z klientami oraz przewoźnikami
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Komorniki (wielkopolskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
DKSM Mirosław Hałdys Sp.k. - 2019-10-02 - Damianowo (dolnośląskie)
obługa maszyn
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wadąg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
•odpowiedzialność za kreowanie pozytywnego i spójnego wizerunku restauracji,•planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie kampanii marketingowych,•optymalizowanie kampanii marketingowych,•planowanie oraz nadzór nad budżetem marketingowym,•przeprowadzanie działań marketingowych,•copywriting,•nadzór oraz tworzenie wizerunku restauracji w social mediach, prowadzenie profili na portalach społecznościowych,•planowanie oraz nadzór nad materiałami marketingowymi,•monitorowanie konkurencji oraz trendów na rynku, •ścisła współpraca z innymi działami,•przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby ZarząduMiejsce pracy: ul. Klecińska 2, 55-040 Bielany Wrocławskie, Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj 3 lata, praca w godzinach od 8-16 . Oferta w sali: G
YOO-JIN IMS POLAND SP. Z O.O. - 2020-11-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie i składanie prania, załadunek rzeczy do prania, przygotowywanie artykułów do prasowania, krochmalenia, magla, dbanie o porządek na miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)