SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta. Znajomość języka słoweńskiego na poziomie C1. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa , Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); Pakiet szkoleń; Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą: CV na adres e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/SŁ/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowie jako pomocnik murarza
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2018-03-06 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów grupowych i indywidualnych, tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych w hotelu, współpraca z portalami rezerwacyjnymi, monitorownie rezerwacji, cen oraz dostępności, aktywna współpraca z recepcją hotelu, współpraca z biurami podróży, firmami eventowo-szkoleniowymi
HOTELE I RESTAURACJE BLACK&WHITE Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
Kierowanie montażem, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalilifikacyjnych w języku rosyjskim. Przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy. Tworzenie baz danych dla księgowości.
WORK ADVISOR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
opracowanie i wdrażanie realizacji strategii i planów marketingowych, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie realcji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Złoczew (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
naprawa pojazdów osobowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.:aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, realizacja czynności związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, ewidencja czasu pracy, realizacja czynności w zakresie aktualności obowiązków badań lekarskich pracowników, sporządzanie statystyki, wykazów itp. w zakresie spraw kadrowych
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-12-18 - Lubań (dolnośląskie)
składanie zamówień wg zapotrzebowania, tworzenie i przygotowywanie etykiet na potrzeby produkcji, inwentaryzacja materiałów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Koziegłowy (wielkopolskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
-
RHS SP. Z O.O. - 2018-02-27 - Lasowice Wielkie (opolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, okresowe raportowanie z powierzonych zadań. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon, komputer.
KANWOD-INVEST - 2016-10-05 - Psarskie (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca w hurtowni instalacyjnej. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: justyna.jaszowska (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista terapii uzależnień
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)