SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Wrocław oferta pracy HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca w hurtowni instalacyjnej. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: justyna.jaszowska (at) hydrosolar.pl
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 17-21, 54-517 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca w hurtowni instalacyjnej. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: justyna.jaszowska (at) hydrosolar.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy - 2 lata ogółem, mile widziane doświadczenie w branży grzewczej oraz sanitarnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Szczecińska 17-21, 54-517 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 17-21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych lub produktów ubezpieczeniowych.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-06-02 - Lublin (lubelskie)
Telefoniczny, mailowy kontakt z klientem.
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, naliczanie należności, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez OHP - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
TSL/Rowój oprogramowań, zapewnienie ciagłosci pracy systemów TMS/WWN, obsługa help desk
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Stryków (łódzkie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2018-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 6-22; kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
IMS SOFA Sp. z o.o. Oddział w Kobylnicy - 2016-07-22 - Kobylnica (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kart flotowych, obsługą ubezpieczeń, 2. Organizację i nadzór nad likwidacją szkód środków transportu Spółki, 3. Nadzorowanie terminowości badań technicznych pojazdów,4. Nadzór i realizację postanowień aktualnej polityki samochodowej /flotowej Spółki,5. Zarządzanie flotą samochodową: administracja bazą danych, analiza i optymalizacja kosztów floty, zarządzanie dokumentacją flotową,6. Reprezentowanie Spółki w sprawach transportowych przed urzędami i firmami zewnętrznymi, 7. Raportowanie na potrzeby Spółki,8. Bieżąca obsługa pracowników Spółki w zakresie korzystania z floty Spółki,9. Realizacja zadań i prowadzenie spraw dotyczących floty samochodowej spółki w tym w zakresie zakupu, leasingu/wynajmu, eksploatacji, wymiany i sprzedaży.
ORLEN Serwis S.A. - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie, wyższe; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z klientami i działem handlowym w zakresie zamówień)Nadzór nad realizacją zamówieńBudowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biuraPrzygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmyDbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentówWykonywanie innych zleconych prac administracyjnychStała współpraca i wsparcie innych działów firmy
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskim OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Świlcza (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza rynków zbytu, stosowanych cen, potrzeb i oczekiwań klientów.Praca w godz. od 08:00-16:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-09-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w jęzuku rosyjskim lub ukraińskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, monitorowanie pracy zatrudnionych osób, tworzenie baz danych dla księgowości.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Gdynia (pomorskie)
dokonywanie zakupów na podstawie zaopatrzenia, utrzymywanie pojazdów w stałej gotowości eksploatacyjnej, transport i obsługa sceny mobilnej zgodnie ze zleceniami klientów prowadzenie rozliczeń finansowych z dokonywanych zakupów
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2017-11-23 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w weekendy przy obsłudze szkoleń finansowanych ze środków publicznych, organizacja szkoleń oraz ich rozliczanie zgodnie z wymogami stron zamawiających
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C. - 2016-08-17 - Konin (wielkopolskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Odpowiadanie na pytania pracownikówdotyczących zagadnień HR ( email, online chat,droga telefoniczna). Wsparcie w zarządzaniu listami pracowniczymi oraz dokumentacją dla oddziału w Izraelu. Udział w lokalnych oraz globalnych projektach. Monitorowanie liczb , generowanie danych, opracowywanie zleceń.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)