SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ Choszczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista terapii uzależnień
Data publikacji: 2016-10-17
Lokalizacja: Choszczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista terapii uzależnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choszczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: choszczeński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista terapii uzależnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 13a, 73-200 Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: choszczeński
Gmina pracodawcy: Choszczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Choszczno
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista terapii uzależnień
Data dodania oferty pracy: 18.10.2016
Oferta pracy ważna do: 01.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakoci surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, przyjęcie surowców pod wzgłędem wymagań jakościowych, prowadzenie dokumentacji systemy HACCP, kontrola dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kamienica Polska (śląskie)
rozpatrywanie reklamacji, uzgadnianie danych dotyczących reklamacji z innymi działami.
INPOST S.A. - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie handlowe, prawo jazdy kat. B. Praca stacjonarna, sprzedaż nawozów, środków ochrony roślin i nasion, obsługa klienta.
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2017-02-16 - Strzelin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne.
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Trygort (warmińsko-mazurskie)
Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa
P.P.U.H. AKPIL Aniol Kazimierz - 2017-11-06 - Pilzno (podkarpackie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Rydułtowy (śląskie)
Sprzedaż roślin, utrzymanie czystości, plewienie. Miejsce pracy: Paczków.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Paczków (opolskie)
REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE BLOGA ZWIĄZANEGO Z SERWISEM, REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE KOMUNIKACJI NA FORACH INTRNETOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W COPYWRITINGU, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO-BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
strzyżenie damsko - męskie
Salon Fryzjerski EUFORIA - 2017-07-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rymanów (podkarpackie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pianowo (wielkopolskie)
współudział w opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych urządzeń i instalacji, rozliczanie zadań remontowych i inwestycyjnych pod względem technicznym, nadzór i kontrola prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na urządzeniach energetycznych, planowanie zabezpieczenia materiałowego na potrzeby bieżącej konserwacji, prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem rewizji wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń dozorowych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami powstającymi w Elektrociepłowni.
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie pism i ofert, wykonywanie poleceń Naczelnika Sekcjipraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ "DOLKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kadrowa szkoły
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2017-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, Rozliczanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne (przeglądy pojazdów, wymiana części), Rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów ciężarowych Obsługa systemów monitorującychObsługa programu 4trans Analiza spójności danych z kartami czasu pracy
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów (telefon, e-mail), obsługa zamówień, kontrola listy zmaówien i wysyłek, osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywaie pozytywnych relacji z Klientami firmy, aktywna współpraca z przedstawicielami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży, aktywny wkład w tworzenei pozytwynego wizerunku firmy na rynku
KELS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Kicin (wielkopolskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Miłków (dolnośląskie)