SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy CBRE CORPORATE OUTSOURCING Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: CBRE CORPORATE OUTSOURCING Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Domaniewska 34A, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2016
Data zakończenia pracy: 16.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe-księgowość; znajomość Excel, Peoplesoft, SAP, Oracle, iScala; min. 2-3 lata doświadczenia; znajomość języka rosyjskiego, angielskiego, ukraińskiego na poziomie C1. Obowiązki: przygotowywanie i dokonywanie płatności; procesowanie zwrotów płatności; przegląd i rekoncyliacje płatności; analiza i kontrola płatności dla krajów Europy. Etat. Praca w godz: 9-17.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CBRE CORPORATE OUTSOURCING Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Domaniewska 34A, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Domaniewska
Numer budynku pracodawcy: 34A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rożnowo (wielkopolskie)
-dobór i sprzedaż części akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów-pozyskiwanie nowych klientów
Suder Plus Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, sporządzanie i kontrola poprawności naliczeń list płac, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT, PEFRON
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-06-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
bieżąca współpraca z dostawcami, negocjacje, planowanie zakupów na podstawie analizy bieżącego zapotrzebowania produkcji, koordynacja i kontrola dostaw; zarządzenie poziomem zapasów, kontrola kosztów
PPUH PLANDEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Stęszew (wielkopolskie)
kucharz (samodzielne stanowisko pracy)
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Myszków (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola biletów w środkach komunikacji miejskiej na terenie Torunia
Serinus sp. z o.o. - 2015-11-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży,budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange,stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym.
Orange Polska S.A. - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy.
EUROKADRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego, prowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-12-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-06-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
ANALIZOWANIE KOSZTÓW FIRMY, ORGANIZACJA PRACY W FIRMIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie cv na adres e-mail: praca.alhew (at) wp.pl
AL-HEW Hubert Wasik - 2016-01-25 - Płońsk (mazowieckie)
Sprzątanie po budowie (doczyszczanie, zamiatanie, odkurzanie, mycie posadzek, mycie okien i ram okiennych wraz z parapetami, usuwanie zabrudzeń z cekolu i farby).
AJ Maciej Pokrywka - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Zaprowadzanie i odprowadzanie maszyn- traktorów do i od klienta, przeprowadzanie instruktarzy dla najemcy-dzirżawcy traktorów, świadczenie usług w zakresie pryskania sadów i plantacji wieloletnich, uprawa gleby, wykonywanie uług traktorem wraz z platformą samobieżną półautomatycznego zbioru owoców.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Maciejowice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W CENTRUM OGRODNICZYM (BEZ ROŚLIN), OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA TERMINALA PŁATNICZEGO, PRACE ZWIĄZANE Z PRZYJĘCIEM TOWARÓW ORAZ ICH EKSPOZYCJĄ.
CENTRUM OGRODNICZE AGRICO GRZEGORZ TOMAKA - 2017-07-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
przygotowanie ofert dla klientów,opracowanie zamówień,prowadzenie dokumentacji handlowej do eksportu
EDER Wojciech Eder - 2015-12-08 - Fałkowo (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
Doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin w rolnictwie - praca w terenie oraz w biurze.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BOFERM Marcin Bojdo - 2016-02-04 - Górki (mazowieckie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kupientyn (mazowieckie)