SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Będzin oferta pracy Centrum Usług Wspólnych w Będzinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,sporządzanie wszelkich sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i informacji,prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o program komputerowy Finanse Optivum, analiza i sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej dla obsługiwanych jednostek,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych,oraz ich archiwizowanie prowadzenie dokumentacji i obsługa funduszu socjalnego dla obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Będzinie jednostek,wykonanie innych czynności oraz poleceń przełożonego,ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsługiwanych,realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT) i opłat lokalnych.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Będzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Promyka 26, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,sporządzanie wszelkich sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i informacji,prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o program komputerowy Finanse Optivum, analiza i sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej dla obsługiwanych jednostek,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych,oraz ich archiwizowanie prowadzenie dokumentacji i obsługa funduszu socjalnego dla obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Będzinie jednostek,wykonanie innych czynności oraz poleceń przełożonego,ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsługiwanych,realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT) i opłat lokalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
I umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na stałe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008ro pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. 2018 poz. 1260 z późn. zm.)wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub ukończone studia podyplomowe o kierunku ekonomicznym staż pracy: przy wykształceniu wyższym co najmniej 4 lata stażu pracy,przy wykształceniu średnim co najmniej 5 lat stażu pracy,znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna)nnieposzlakowana opinia,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralnośćWymagania dodatkowe:doświadczenie w zakresie rachunkowości budżetowej, biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów finansowo- księgowych (preferowana znajomość programu księgowego Vulcan), posiadanie cech osobowości takich, jak: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, analityczny sposób myślenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych w Będzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Promyka 26, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej hasłem:Nabór na stanowisko specjalista ds. finansowych w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Będzinie lub przesłać na adres : Centrum Usług Wspólnych w Będzinie ul. Promyka 26, 42-500 Będzin
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej hasłem:Nabór na stanowisko specjalista ds. finansowych w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Będzinie lub przesłać na adres : Centrum Usług Wspólnych w Będzinie ul. Promyka 26, 42-500 Będzin
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Promyka
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3aad1bbd089fb67340690c7a888914c0
Podobne oferty pracy
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
"INDECO" S.A. - 2017-05-27 - Karpin (mazowieckie)
Naliczanie płac, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie kartotek urlopowych, bieżąca kontrola terminów dokumentów kadrowych, sporządzanie deklaracji do PFRON.
VDF Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Nysa (opolskie)
obowiązki mechanika napraw pojazdów samochodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy (rejestracja zamówień, przygotowanie dokumentacji jakościowej i próbek towarów)monitorowanie procesu produkcji zamówień stałych klientów firmykontrola realizacji zamówień i przygotowanie wysyłek towarów do stałych klientów firmykontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych stałych klientów firmymonitorowanie cenników i należności stałych klientów firmyrealizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy oraz w realizacji planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyUmowa na okres próbny, następnie na czas określony lub nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie- płaca zasadnicza miesięczna plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skiereszewo (wielkopolskie)
prowadzenie i obsługa sklepu internetowego,wystawianie aukcji internetowych, obsługa aukcji allegro, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, sporządzanie raportów sprzedażowych
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-08-16 - Gdów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Znajomość przepisów konstrukcji kancelaryjnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi SIO, LIBRUS, znajomość regulacji prawnych: KPA, przepisów oświatowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, dobra znajomość programów komputerowych. Wymagania: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności, staż pracy - conajmniej 4 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnosci.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-07-17 - Wejherowo (pomorskie)
Księgowanie dokuemntów, obsługa klientów ukraińskojęzycznych.Praca w oparciu o umowe na czas okreslony w sytemie jednozmianowym.Proponowany okres zatrudnienia - 1 rok.Sala E
Biuro Rachunkowe Oswojone Podatki Anna Łacinnik - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
Wdrażanie systemów do zarządzania nieruchomościami, finansowo-księgowego, kosztorysowania w budownictwie. Wsparcie techniczne użytkowników systemów, zdalne i bezpośrednie. Wymagane posiadanie własnego samochodu. Wynagrodzenie do uzgodnienia; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-14
Inwestprojekt sp. z o.o. - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
zajęcia dydaktyczne teoretyczne i praktyczne w zawodzie technik hotelarstwa, praca wychowawcza z młodzieżą w wieku 16-20 lat
Zespół Szkół w Mszczonowie - 2017-01-16 - Mszczonów (mazowieckie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach kleintów; bezpośredni kontakt zklientem rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie profilów potencjalnych kandydatów ze wschodu do zatrudnienia;wykonanie analiz aktualnego stanu rynku pracy;stworzenie w języku rosyjskim baz uczestników projektów.Umowa o dzieło, 20 h/tydzień, wynagrodzenie 2400 zł brutto miesięcznie (nie mniej niż 30 zł. brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Zgodny
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)
j/w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów ,sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Magazynier-pracownik porządkowy
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
LINETECH Sp. z o.o. S.K.A. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przedmiotowych przepisów prawa i regulacji wewnętrznych SKOK. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, dekretacja wszystkich typów dokumentów księgowych. Wystawianie dokumentów wewnętrznych. Uzgadnianie kont księgowych. Administrowanie środkami trwałymi, udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych Sporządzanie sprawozdań i raportów wynikających z realizowanych działań; archiwizacja dokumentów.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)