SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2018
Data zakończenia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 01.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach francusko-, włosko- i hiszpańskojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym.- Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, angielskiego jest wymagana ponieważ osoba na tym stanowisku ma obsługiwać kraje Ameryki Południowej, Hiszpanię, Włochy oraz Francję. Dodatkowo język angielski jest głównym językiem używanym w naszej firmie z powodu międzynarodowego charakteru spółki.- Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Następna umowa o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 16:00-24:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznego. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera.
SENETIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, na Ukrainie i Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach. Praca 30 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Raszyn (mazowieckie)
nadzór nad dokumentacją jakościową, przygotowywanie firmy do audytów, planowanie i realizacja procedur badań zewnętrznych, przeprowadzanie szkoleń pracowniczych z zakresu zarządzania i bezpieczeństwa żywności, przeprowadzanie audytów wewnętrznych, nadzór nad zewnętrznymi usługodawcami, kontrola jakości dostaw surowców, opakowań, kontrola jakości wyrobu w trakcie produkcji, kontrola pakowania wyrobu gotowego, prowadzenie wymaganej dokumentacji IFS, HACCP, ISO, rozwiązywanie reklamacji jakościowych, ciągłe doskonalenie i zapewnienie rozwoju Systemu Zarządzania Jakością, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie zarządzania jakością
Strzała Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Mokrsko (łódzkie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
rozwój firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, kontrola dokumentacji, praca 40 godz./tyg.
Helplaw Sp. z o.o - 2016-07-18 - Pruszków (mazowieckie)
Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, kontakt z klientem, wystawianie przedmiotów na stronie internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mrozy (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej(teczki personalne,karty wynagrodzeń i zasilków chorobowych,ewidencja czasu pracy), sporządznie umów o prace,wystawianie świadectw pracy,sporzadzanie umów cywilno-prawnych,sporzadznie list plac,naliczanie skladek ZUS i PDOF,przygotowywanie rachunków do umów o dzieło i umów zlecenie, sporządznie deklaracji do ZUS,Urzedu Skarbowego,GUS,PEFRON,rozliczanie delegacji pracowniczych,sporządznie planów urlopowych,ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników i szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,sporządznie wymaganych przepisami sprawozdań,zestawień i raportów.
T.I.M.O Accounting Sp.Zo.o - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)
zakres pracy związany z zamówieniami publicznym
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z O.O. - 2018-06-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu.3) Obsługa systemów informatycznych:USOS, CELCAT.4) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Michałów (śląskie)
montaż pomp ciepła
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ADDUR Adam Duraj - 2017-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baranów (lubelskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie lokali i pomieszczeń, wykonywanie prac porządkowo - sprzątających wokół budynków, czyszczenie tapicerek.
Czyścioszek Marzena Merta-Turkiewicz - 2017-07-13 - Lubań (dolnośląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursyPraca zdalna, elastyczne godziny pracy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie planów finansowych, raportów, prognoz finansowych i analiz z zakresu controllingu, tworzenie, weryfikacja, kontrola i analiza budżetu oraz odchyleń, poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalizację rentowności firmy
Kredyt Inkaso SA - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
utrzymanie czystości na podległym terenie wraz z utrzymaniem zieleni i nasadzeń, ogólne dbanie o otoczenie (praca w godz. 7-11)
PHU AZALIA Beata Piwczyńska - 2016-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej towarów objętych procedurą zawieszenia akcyzy, sporządzanie deklaracji dla podatku akcyzowego, współpraca z urzędami, prowadzenie ewidencji składu podatkowego
EUROCASH S.A. - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
PAPIER-HURT MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami , gdy zachodzi potrzeba. Zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Młodszy konserwator
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Zawada (świętokrzyskie)
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)