SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - PRUSZKÓW Pruszków oferta pracy Helplaw Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - PRUSZKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: rozwój firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, kontrola dokumentacji, praca 40 godz./tyg.
Data publikacji: 2016-07-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: Helplaw Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wokulskiego 1A/4, 05-804 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwój firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, kontrola dokumentacji, praca 40 godz./tyg.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - PRUSZKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Data zakończenia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, rok stazu pracy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Helplaw Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Wokulskiego 1A/4, 05-804 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Wokulskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
danePracodawcy_nrKraz: 14101
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi
Data dodania oferty pracy: 18.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, prezentacje w szkołach oraz udział w targach edukacyjnych. Obsługa administracyjna działu rekrutacji studenta po przez prowadzenie dekumentacji związanej z organizacją działu.
WSAiB - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Według Umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Słupca (wielkopolskie)
budowa obiektów z płyt warstwowych
P.W. EFEKT s.c. - 2016-05-23 - Krosin (wielkopolskie)
utrzymywanie i modernizacja majątku w zakresie urządzeń i instalacji, prowadzenie gospodarki magazynowej, inwentaryzacja majątku spółki, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Lubin (dolnośląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe, zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
Samodzielna obsługa klientów w zakresie kadr i płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, reprezentacja klientów przed ZUS, kontakt z klientami.
CISNET.PL KANCELARIA DORADCZA Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stazu - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z jednostkami Citi na całym świecie (korespondencja mailowa oraz komunikacja telefoniczna w języku angielskim;wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz Afryki w systemach bankowych;obsługa rachunków bankowych klientów;udział w telekonferencjach i testach aplikacji
CITIBANK INTERNATIONAL LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie dokumentacji systemu zarządzania systemem jakości, udział w audytach wewnętrznych, nadzór i weryfikacja procesów i dokumentacji wdrożonych systemów jakości, sporządzanie raportów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radom (mazowieckie)
znajomość programów graficznych, obsługa klientów indywidualnych i zamówień internetowych, dokumenty przesłać e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" Błoszyk Paweł - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
Stała kontrola jakości produktów, wprowadzanie działań mających na celu wzrost jakości produkcji, kontakt z firmami zewnętrznymi, przygotowywanie audytów i sporządzanie dokumentacji jakościowej, prowadzenie szkoleń dla pracowników
"HANA-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Mława (mazowieckie)
PRACA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY W MARKIECIE BUDOWLANYM "MRÓWKA"OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY - 2016-03-30 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, pzygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników, bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie. Rozliczanie wniosków o płatności.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
1. Opracowywanie planów zakupów.2. Przyjmowanie i analizowanie nowych zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane pod kątem zamówień publicznych.3. Określenie trybu udzielenia zamówienia publicznego.4. Kontrola realizacji zawartych umów przetargowych.5. Kontrola realizacji zamówień do 30 000 euro.6. Doradztwo, konsultacje i pomoc komórkom organizacyjnym ZOZ w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości.7. Doradztwo, konsultacje i pomoc w zakresie zamówień publicznych.8. Przygotowywanie dokumentów przetargowych.9. Udział w pracach komisji przetargowej.10. Ocena ofert.11. Opracowywanie projektów umów i konsultacje ich treści z Radcą Prawnym.12. Przygotowywanie opinii w zakresie dopuszczalności zmian treści zawartych umów przetargowych w związku z wpływającymi propozycjami aneksów do umów.13. Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz rejestru zawartych umów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)