SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Oświęcim oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Data publikacji: 2017-08-25
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plebańska 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 zł-2500 zł + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Data zakończenia pracy: 24.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych oraz znajomość produktów finansowych. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta. Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny kolejna umowa na czas określony
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Plebańska 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Plebańska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 25.08.2017
Oferta pracy ważna do: 24.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa ekstrudera, ustawienie i kontrola procesu produkcyjnego
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
telefoniczna sprzedaż e-usługi, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK sp. z o.o. - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Głogów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja działań pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie promocji i wdrażanie strategii firmy,doskonalenie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Żurawica (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzenie dla wszystkich lokalnie przyjmowanych pracowników, tak aby umożliwić im przejście przez firmę HCL i jej działalność w danym kraju. Uaktualnienia SAP sporadyczna pomoc pracownikom w odpowiednich zmianach w bazie danych HR. Benefity pracownicze - w celu połączenia transakcji i pracowników poprzez obecne i nowe systemy świadczeń pracowniczych; Rozmowy przy odejściu z pracy; Zarządzanie urlopami; Zarządzanie zapytaniami; Wsparcie CDM - wsparcie rozwoju kariery menadżerów; Wsparcie mobilności pracowników.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Zabierzów (małopolskie)
kontakty z dostawcami, potwierdzenie terminów realizacji produkcji, współtworzenie planów produkcji
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Goleszyn (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrob. do 30r.ż.Utrzymywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Stara Wieś (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klientów, wystawianie umów, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa dokumentacji turnusów rehabilitacyjnych
POLONUS S.C. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzętu mechanicznego, elektrycznego, wypełnianie dokumentacji, kontrola parametrów pracy urządzeń.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-05-29 - Gorzyce (śląskie)
- Obsługa klientów automatowych.- Wynagrodzenie: 2300 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu podstawowym. Kontakt e-mail: KSKAT02.Pit (at) zprsa.pl
ZJEDNOCZONE PRZEDSIĘBIORSTWA ROZRYWKOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-27 - Katowice (śląskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowyvh
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2018-01-02 - Andrespol (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe, mile widziane wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; organizacja oraz sprzedaż produktów i usług reklamowych; znajomość rys. poligraficznego; komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: dbanie o relacje z aktualnymi klientami; pozyskiwanie nowych kontrahentów; przygotowywanie ofert firmy do przetargów oraz wycen; sporadyczne wspieranie introligatorni przy wykańczaniu zleceń poligraficznych; obsługa maszyn kserograficznych/ cyfrowych; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice;
F.H.U. "NOMIS" MARZENA URBAN - 2018-04-04 - Gliwice (śląskie)
Praca na stanowisku sprzedawca w sklepie obuwniczym. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące.
Natalia Kędzierska "KAMEA" - 2016-10-31 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie biura.
Grupa Pos-Bet Sp.zo.o. - 2016-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykładanie towaru, obsługa klienta, praca na kasie, dbałość o porządek
CARREFOUR POLSKA SP.Z O.O. - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
Identyfikacja i wdrażanie możliwości ograniczania kosztów zgodnie z rocznymi celami oszczędnościowymi, prowadzenie poszukiwań nowych dostawców, negocjacje umów z dostawcami, wsparcie z fabryk w przypadku problemów z zaopatrzeniem, tworzenie i nadzór mad zamówieniami
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)