SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Lubin oferta pracy NIRO sp. z.o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
Data publikacji: 2016-04-20
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: NIRO sp. z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚCINAWSKA 37, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: NIRO sp. z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
ŚCINAWSKA 37, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv oraz list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: ŚCINAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Data dodania oferty pracy: 20.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie wnętrz biur i warsztatów.
"PICO BELLO" ELŻBIETA JELIŃSKA SPRZĄTANIE WNĘTRZ ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
czynności komletacji towaru,obsługa foliarki i nalewarki
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Stryków (łódzkie)
Nadzór nad elektronicznym-informatycznym zarządzaniem flotą pojazdów.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Częstochowa (śląskie)
opieka nad osobą w domu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie konsultacji dot. rozwoju oferty kulturalnej i edukacyjnej miasta. Koordynacja działań związanych z działalnością wydawniczą. Pozyskiwanie, realizacja oraz rozliczanie merytoryczne zewnętrznych źródeł finansowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Malbork (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukraine. Koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, tłumaczenie dokumentów kadrowych z j. ukraińskiego na j. polski, kontakt w j. ukraińskim z osobami zainteresowanymi pracą
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, sprzedaż art. przeymysłowych, spożywczych, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Włodowice (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
ypełnianie dokumentów celnych i transportowych,obsluga programu SAD-WIN
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż i skręcanie mebli, cięcie płyt meblowych. Praca w systemie 1 zmianowym (08:00-16:00). proponowane wynagrodzenie od 2800 zł brutto (około 2500 zł netto).
MEBBUD s.c. Paweł Skorupka, Bernarda Skorupka - 2018-10-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i księgowej związanej z działalnością biura
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PROCESU PRODUKCYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW REALIZACJI ZLECEŃ I UMÓW, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JAKOŚCIOWEJ , KONTROLA I ORGANIZACJA ZAOPATRZENIA W MATERIAŁY DO PRODUKCJI, KONTAKT Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI, INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI I KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Opoczno (łódzkie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów reklamodawców, wystawianie faktur, sprzedaż powierzchni reklamowej, przygotowywanie ofert.
ENERNET Tomasz Miecznik - 2016-12-14 - Płock (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami, opieka nad głównymi kontrahentami, raportowanie.Praca w biurze w Rzeszowie, sporadyczne wyjazdy do oddziałów na terenie RP.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: PLAC DZIECKA 11GODZ.PR.: 8.00-16.00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTALCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
jw
Polski Związek Lekkiej Atletyki - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie pomiarów środowiskowych, praca biurowa.
Pracownia Badań Środowiska Pracy "Higiena Pracy"M.Smoczyński - 2018-04-10 - Jawor (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Głusko Duże (lubelskie)
Przeprowadzanie inwentaryzacji zapasów, środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji.
Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K - 2016-11-09 - Zbąszynek (lubuskie)
Mycie samochodów w myjni ręcznej.
BIP S.C. ROBERT BRYL JACEK PUCHACZ - 2017-03-14 - Lublin (lubelskie)
Praca przy doświadczeniach zbożowych, uproszczone czynności z księgowości, magazynowanie, praca fizyczna dodatkowe informacje:okres zatrudnienia: 2 latapraca w godzinach: 8.00 - 15.00
COBORU stacja doświadczalna oceny odmian w Szczecinie Dąbiu Zakład doświadczalny oceny odmian w Rarwinie - 2017-01-09 - Rarwino (zachodniopomorskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)