SPECJALISTA W DZIALE W KSIĘGOWOŚCI (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Polski Związek Lekkiej Atletyki
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE W KSIĘGOWOŚCI (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-09-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Polski Związek Lekkiej Atletyki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mysłowicka 4, 01-612 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE W KSIĘGOWOŚCI (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie / wyższe, kierunek Ekonomia / Rachunkowość. Doświadczenie zawodowe: dla wyk. średniego 5 lat, dla wyk. Wyższego 1 rok, mile widziane doświadczenie w związku sportowym. Znajomość j. angielski podstawowy w mowie i piśmie. Obowiązki: samodzielne księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień rozliczeniowych, pomoc przy sporządzaniu bilansu, likwidatura. Praca na pełen etat w godzinach: pon-czw. 8:00-16:30, pt. 8:00-14:00. Kontakt z pracodawcą: CV na adres e-mail: pzla (at) pzla.pl Miejsce pracy: Warszawa ul. Mysłowicka 4
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Polski Związek Lekkiej Atletyki
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.09.2016
Oferta pracy ważna do: 14.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa firmy w zakresie zakupu materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie listy wynagrodzeń
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów
"LUDATEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracownikówzarządzanie personelemsporządzanie oferturzymaywanie kontaktów z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Goleszów (śląskie)
-aktywne poszukiwani enowych dostawców-tworzenie planu dostaw-zapewnienei odpowiednich stanów magazynowych-planowani edługoterminowych dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym ( bezposredni, telefoniczny, e-mail ).Koordynacja produkcji łodzi, tłumaczenia dokumentów i pism.
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna - 2016-10-25 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
Zajmowanie sie sprzedażą detaliczną w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż internetowa, sprzdaż odzieży polska i zagraniczna, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Mrozy (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kadrowa w firmie
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-02-19 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Projekt zastosowań informatyki, analiza oceny projektów przetwarzania informacji, ekspertyza systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
Wznoszenie ścian budynków
"BUD - REM" Władysław Bundyra - 2016-04-21 - Cieszanów (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów z zakresu sprzedaży środków do produkcji rolnej, fachowe doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin, nawożenia, w zakresie upraw, pozyskiwanie nowych kontrahentów handlowych oraz współpracy z klientami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: teren wojwództwa dolnośląskiego: Trzebnica, Żmigród, Ścinawa, Prusice, Milicz, Wołów, Oborniki Śląskie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne "AGRO-EFEKT" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziane doświadczenie w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.plata (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe, PR, przygotowywanie ofert handlowych. Miejsce pracy: Wrocław ul. Baciarellego 54 Kontakt kandydatów z pracodawcą telegoniczny: 71 37-05-118 lub 071 347-79-15Oferta znajduje się w sali: C,B
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji Zakładowej Poradni Medycznej, udzielanie pomocy medycznej, szczepienia.
Mikrotech S.A. - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
praca fizyczna przy wannach na galwanizerni( przenoszenie zawieszek z detalami do różnych kąpieli)
GAMET S.A. - 2016-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Wykonywać naprawy maszyn sortowniczych, prowadzić przeglądy i konserwacje urządzeń mechanicznych, prowadzić i nadzorować dokumentację techniczną, wykonywać drobne bieżące prace naprawcze.
InPost S.A. - 2018-07-03 - Łazy (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta w biurze tłumaczeń. Wynagrodzenie do uzg. - uzależnione od kwalifikacji.
LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ MALGORZATA DEMBIŃSKA - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
Obsługa programu Symfonia, rzetelne, prawidłowe ujęcie zdarzeń finansowych w księgach handlowych, rzetelne i efektywne wykonywanie pracy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Piła (wielkopolskie)