SPECJALISTA HELPDESK (J.ANGIELSKI, J.DUŃSKI LUB J.HOLENDERSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Stanowisko: SPECJALISTA HELPDESK (J.ANGIELSKI, J.DUŃSKI LUB J.HOLENDERSKI)
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA HELPDESK (J.ANGIELSKI, J.DUŃSKI LUB J.HOLENDERSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: duński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: holenderski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne - doskonałe umiejętności komunikacyjne w jednym z wymienionych języków: duński lub holenderski (poziom C1, ew. B2) warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny ; gotowość do pracy w systemie zmianowym (również noce) ; wysoka kultura osobista, zwłaszcza w rozmowach telefonicznych ;podstawowa wiedza dotycząca budowy komputera, umiejętności diagnozy problemów ;mile widziana wiedza dotycząca serwisu sprzętu komputerowego ; Obowiązki: udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracja zgłoszeń serwisowych, odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych, odpowiadanie na wiadomości mailowe, pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów, doradztwo - współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi ;wprowadzanie raportów w aplikacji dotyczącej obsługi klienta (uzupełnianie bazy, sporządzanie raportów) ; po okresie próbnym zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe - atrakcyjne wynagrodzenie i ew. pomoc w relokacji, szkolenia projektowe; miejsce wykonywania pracy: Warszawa Włochy; praca w godzinach: 6-14, 14-22, 22-6; kontakt mailowy - CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ .
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 11
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 05.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-04-20 - Cmolas (podkarpackie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
e-mail.: ewelina.drzymota (at) bk-international.com
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-18 - Walce (opolskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych: realizacja zamówień, fakturowanie, kontrola spływu należności, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem.Praca w godzinach 8 - 16.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-20 - Zarzecze (podkarpackie)
specjalista ds windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
obsługa cyfrowych maszyn poligraficznych (druk kolorowy i czarno-biały),obsługa ploterów wielkoformatowych wykonywanie prostych prac introligatorskich.Praca w godz.8-16 OFERTA PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Pas Projekt sp. zoo - 2018-04-14 - Nadarzyn (mazowieckie)
zarządzanie półkami sklepów, dbanie o wizualizację produktu, wdrażanie i instalacja materiałów promocyjnych, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2016-07-29 - Koło (wielkopolskie)
organizowanie i doskanalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z kurierami, obsługa poczty, organizacja wyjazdów służbowych, prowadzenie rejestru INTRASTAT, koordynacja wysyłki części zamiennych, organizacja pobytu gości z firmy kamiptałowej, obsługa administracyjna, współpraca z agnencją.
AIDA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)
specjalista ds. księgowości
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
GLOBO RACING TECHNOLOGI sc - 2015-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie mile widziane, obsługa programów kosztorysowych.
PPU "PRO-MET" H.Kobusiński i wspólnicy Sp. j. - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynacja wyjazdu i pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech oraz obsługa klienta niemieckojęzycznego.
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-29 - Częstochowa (śląskie)
- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)