SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Częstochowa oferta pracy Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja wyjazdu i pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech oraz obsługa klienta niemieckojęzycznego.
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śląska 22/12, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja wyjazdu i pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech oraz obsługa klienta niemieckojęzycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana na ww. stanowisku biegła znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Śląska 22/12, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 18.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych oraz zwiększanie udziałów, wspólpracowanie w tworzeniu specjalnych ofert sprzedażowych dla klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta azerskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników, komunikacja z pracownikami głównie z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, wysyłka, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-02 - Świecko (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-02-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
HYDRO - FLEX Cezary Mazur - 2016-06-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
prawadzenie spraw kancelaryjnych i biurowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja strony internetowej Stowarzyszenia
Stowarzyszenie Lokolna Grupa Działania "Kurpsie Razem" - 2016-08-25 - Myszyniec (mazowieckie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Oława (dolnośląskie)
-Analiza rynku-Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów -Prezentacja Oferty Produktu oraz przyg i przed umów --Utrzymywanie istniejących więzi
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontakt z kontrachentami
ABWood Spółka z o.o. - 2018-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
CV
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Analiza zapasów towarów i ustalanie zapotrzebowania na towary2. Prowadzenie rozmów handlowych i wyboru dostawców3. Przygotowanie towarów do sprzedaży4. Sporzadzanie ofert handlowych5. Zawieranie transakcji6. Sporządzanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
Analiza rynku nieruchomosci, prowadzenie procesów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
samodzielne przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wsparcia finansowego ze środków unijnych lub innych programów pomocowych
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami negocjacje ze strategicznymi kontrahentami, przygotowywanie kalkulacji kosztów/ budżetów kontraktów/dokumentów eksportowych, udział w organizacji targów branżowych.
DIESEL EXPORT TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż części zamiennych. Wystawianie faktur. Praca na terenie zakładu. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmiany w godzinach 7-15. Wynagrodzenie 2 500 zł/miesięcznie+premia.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-07-26 - Andrychów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)