SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOŚCI Gdańsk oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16.00. Miejsce pracy: województwo pomorskie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali windykatorzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe na kierunku księgowość albo studia w tym zakresie mile widziane, doświdczenie w obsłudze klienta, np. w bankowości, sprzedaży, biegła znajomość języka agielskiego w mowie i piśmie, zainteresowanie branżą finasową, zdolności organizacyjne, umiejętność aktywnego słuchania. Miejsce pracy: województwo pomorskie. Kontakt telefoniczny: 695-060-664. CV wysyłać na adres e-mail: anna.wisniewska (at) adecco.com.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 49, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 49
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali windykatorzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 02.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Subiekt GT/Symfonia, redagowanie pism, kompletowanie dokumentów do Biura Rachunkowego, prowadzenie dziennika korespondencji, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji firmowej, sporządzanie zestawień.
MAY.PL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie oraz załatwienie spraw urzędowych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce. Umowa zlecenie + ZUS, praca 80 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 1000 zł brutto, dyspozycyjność 8:00-16:00.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)
Współtworzenie, planowanie i rozwijanie strategii sprzedaży, prognoza zachowania się rynku i obserwacja trendów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Doradztwo i sprzedaż komponentów paszowych i środków ochrony roślin. Dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientami.
ZIARN-POL Sp.z o.o.. - 2016-03-01 - Górki (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
-Realizacja polityki kadrowej, socjalnej i szkoleniowej-Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych-Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych firmy-Współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kard i innych komórek organizacyjnych-Współpraca z biurem rachunkowym
EVOLTAIC Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzedaż w hurtowni farb, lakierów, materiałów budowlanych
Firma Handlowo Usługowa "ERFARB" - 2016-02-02 - Jaworzno (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa sklepu internetowego, oreaz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro. Przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykszt. średnie kierunek informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisów aukcyjnych, znajomość Photoshop, kreatywność, zaangażowanie. Prawo jazdy kat. B
F.H.U. "OXIDE" - 2017-07-07 - Lubliniec (śląskie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
Kontrola oraz zapewnienie poprawności danych niezbędnych do naliczenia wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy (np. nieobecności, zasiłków chorobowych), przygotowywanie dokumentów z zakresu administracji personalnej i płac: umowy, zaświadczenia, deklaracje, rozliczanie składek ZUS oraz obsługa dokumentów zgłoszeniowych ZUS, bieżąca obsługa pracowników, przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznych organów kontrolujących, ewidencja i rozliczanie benefitów pozapłacowych, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu - 2018-07-25 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Poświętne (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ I GRANITOWEJ, OBRZEŻY, KRAWĘŻNIKÓW. FUGOWANIE KOSTKI MASAMI ZALEWOWYMI.
BRUKLIN S.C. - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompletowanie towaru do wysyłki wg zamówień, dokonywanie załadunku i rozładunku, kontrola i wypełnianie dokumentów magazynowych, obsługa programów do zarządzania magazynem i wysyłkami, koordynowanie realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)
obsługa klienta w sklepie internetowym, przyjmowanie zamówień od dostawców, układanie towarów przychodzących do sklepu, dbałość o czystość i porządek, pakowanie towarów zamówieonych przez klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
miejsce pracy Sokółka
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)
Na co dzień będziesz aktywnie pozyskiwał nowych klientów, brał czynny udział w życiu firmy i planach jej rozwoju.W tej pracy ważna będzie jakość świadczonych usług, nieustanne doskonalenie i nawiązywanie długoterminowych relacji.
MFINANSE S.A. - 2017-09-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)