SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie nie niższe niż 4600 zł.Praca na czas określony: 3 lata (25.12.2017-24.12.2020)Godzina zakończenia pracy: 16:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Data rozpoczęcia pracy: 25.12.2017
Data zakończenia pracy: 24.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny; biegła znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość GSAP/H3; kierowanie się etyką zawodową w obsłudze klienta; rozumienie i wspieranie potrzeb klienta; znajomość Księgi Ofert Shell, doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2017
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 15.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Podobne oferty pracy
Budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych; Uczestnictwo w targach branżowych; Kreowanie właściwego wizerunku firmy na rynku;.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2016-09-21 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
j.w
Teatr Narodowy - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Podlewanie roślin ręczne lub za pomocą deszczowni, cięcie roslin, stosowanie środkow chemicznych w uprawie roślin, sadzenie nasion trawy, sadzonek krzewów, prowadzenieszczepień roslin w celu uodpornienia ich na choroby
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Kolincz (pomorskie)
1) Zamawianie surowców na potrzeby produkcji.2) Zamawianie towarów handlowych.3) Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. 4) Przyjęcia zewnętrzne surowców i towarów handlowych.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej posiadającej II profil pomocy spełniajacej kryteria w ramach projektu RPO 7.2 praca w godz. 8.00 - 16.00- zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy,- zapoznanie się z programem stażu, obowiązkami i uprawnieniami stażysty,- wystawianie faktur zewnętrznych,- wprowadzanie faktur do systemu,- monitorowanie stanu zadłużeń poszczególnych klientów,- kontakt z dłużnikami w celu ponaglania do zapłaty,- sprawdzanie dokumentów do deklaracji VAT,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie, składanie i rozliczanie wniosków o środki europejskie i krajowe.Obsługa wniosków i projektów w obszarze wymogów formalnych oraz przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji wniosków.
Urząd Gminy Radwanice - 2016-10-12 - Radwanice (dolnośląskie)
Praca na dziale kas.
HONARA SPÓŁKA Z O.O - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Kotlin (wielkopolskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chmielów (podkarpackie)
- współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, - zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, - prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami, - prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia, - tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa, - przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, - kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, - przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie
TELEKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży, współpraca z kontrahentami polskimi i zagranicznymi
PPHU "MARTPOL" EXPORT-IMPORT BEATA MARTYNOWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Szprotawa (lubuskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadr,wykonywanie płac
KPPD Szczecinek S.A. ZPD w Kaliszu Pomorskim - 2017-03-10 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe (po kierunku turystyka, geografia), znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, profil IImiejsce pracy:Biuro podróży- Kalisz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
- Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Monitorowanie, kontrola, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji (absencji, chorobowych i innych). Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia). Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych. Sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, PIT, sprawozdań GUS. Nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 3 lat. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymarze czasu pracy. Istnieje również możliwość pracy w mniejszym niepełnym wymiarze czasy pracy - do uzgodnienia.- Praca: 8:00-16:00. Istnieje możliwość pracy również w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie, Wymagane doświadczenie na w.w. stanowisku pracy. Wymagana znajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIA One Payroll. Wymagana znajomość i stosowanie przepisów: Kodeksu Pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów z rynku wschodniego; marketing i sprzedaż usług
MANUFAKTURA 69 S.C. MAŁGORZATA ŻÓŁTOWSKA, WOJCIECH ŻÓŁTOWSKI - 2019-02-14 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Katowice Miasto Ogrodów - Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek jest instytucją kultury Miasta Katowice. Do zadań statutowych instytucji należą m. in. prowadzenie działalności kulturalnej, wydawniczej i edukacyjnej oraz organizacja wydarzeń kulturalnych.- Dyrektor Katowice Miasto Ogrodów - Instytucji Kultury im. Krystyny Bochenek ogłasza nabór na stanowisko pracy SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa; prowadzenie naborów pracowników; przygotowywanie umów i dokumentów związanych z rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; samodzielne naliczanie i wypłata wynagrodzeń pracowników oraz zasiłków z tytułu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy; sporządzanie dokumentacji dla US, ZUS, GUS oraz kompleksowa współpraca z tymi instytucjami; sporządzanie raportów kadrowo-płacowych; sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi; wystawianie zaświadczeń RP-7 dla pracowników; archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. - Oferowane warunki pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach stosunku pracy, praca przy komputerze.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe ekonomiczne); co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe; biegła znajomość przepisów kodeksu pracy oraz ustawy zasiłkowej; biegła obsługa komputera, w tym posługiwanie się programami pakietu MS Office; mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego enova; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność oraz odpowiedzialność; dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań, komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
KATOWICE MIASTO OGRODÓW - INSTYTUCJA KULTURY IM. KRYSTYNY BOCHENEK - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)
obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)