SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Gąsiorowo oferta pracy "Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska w branży HORECA
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Gąsiorowo (mazowieckie)
Pracodawca: "Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 25, 06-150 Gąsiorowo, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska w branży HORECA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gąsiorowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pułtuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świercze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Data zakończenia pracy: 28.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata stazu pracy w branzy HORECA, własny samochód, znajomośc języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Adres pracodawcy:
- 25, 06-150 Gąsiorowo, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pułtuski
Gmina pracodawcy: Świercze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gąsiorowo
Ulica pracodawcy: -
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: restauracja, hotel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze pomocy kuchennej
K&D PIZZA WORLD S.C. Jakub Goryl, Dawid Nieckarz - 2016-03-01 - Racibórz (śląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-15 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa telefoniczna oraz mailowa, podstawowa obsługa kasy fiskalnej oraz programu fakturującego, podstawowa znajomość platformy allegro, Ms. Excel, Word
Euro Trade Company S.C. - 2016-03-16 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
kontrola dokumentacji pod względem merytorycznym,formalnym. Kontrola jakości wyrobu-współpraca z działem produkcyjnym i zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Niekanin (zachodniopomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych. Praca w delegacji na terenie kraju - pracodawca zapewnia zakwaterowanieWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEF. 16 623 26 18 lub e-mail: biuro (at) uniserv.jaroslaw.com.pl
SERV-JAR Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jarosław (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Zabrze (śląskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
-kontakt z klientem-praca biurowa-wystawianie zleceń -wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Połchowo (pomorskie)
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa klienta ( standardy)obsługa kasy fiskalnej,towar, wykładanie
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie Basketo w Toruniu - sklep koszykarski
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Miechów (małopolskie)
- Odbieranie telefonów, przyjmowanie podopiecznych. Dopilnowanie podopiecznych w czasie dyżurów. Dbanie o porządek i dyscypline zgodnie z zasadami BHP.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + 10 % premii. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele wg grafika. Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, zawodowe. Mile widziana znajomość podstaw udzielania pierwszej pomocy. Dyspozycyjność, łatwość w podejmowaniu decyzji, stabilność emocjonalna. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Odporność na stres, komunikatywność, kultura osobista. Na ofertę mogą aplikować osoby niepełnosprawne. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 698-639-004) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dębowa 23, 40-104 Katowice) lub e-mail: osj (at) caritas.pl
CARITAS ARCHIDIECEZJI KATOWICKIEJ - OŚRODEK ŚW. JACKA - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientom z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WRAZ Z REALIZACJĄ PROJEKTU "WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY GRUPA LP, POPRZEZ WDROŻENIE INNOWACYJNEGO, WIELOWARSTWOWEGO, DRUKOWANEGO SZKLANEGO PANELU ELEWACYJNEGO BEZ WIDOCZNYCH MOCOWAŃ DECOBEL SMART" POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I MONTAŻUZADANIA:BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, KONTAKT Z KLIENTEMNADZÓR NAD PROCESAMI MONTAŻU REALIZOWANYM PRZEZ FIRMĘFAKTUROWANIE BIEŻĄCYCH ZLECEŃPROWADZENIE DOKUMENTACJI MONTAŻOWEJ I MAGAZYNOWEJKOORDYNOWANIE PRACY BIURAWYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETÓW BIUROWYCH (MS OFFICE)WYSOKO ROZWINIĘTE ZDOLNOŚCI INTERPERSONALNEWYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNEBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJRZETELNOŚĆ, UCZCIWOŚĆODPORNOŚĆ NA STRESOFERUJEMY:STABILNE ZATRUDNIENIE W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN NA UMOWĘ O
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta indywidualnego i zbiorowego. Sprzedaż usług turystycznych w systemie. Sprzedaż systemów informatycznych dla biur turystycznych. Rozwój sieci sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
naprawa samochodów osobowych
"RODZEŃ" Firma Usługowo-Handlowa - 2016-09-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Windykacja należności finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nysa (opolskie)
Specjalista do spraw kadr
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)