SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostróda oferta pracy AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Ostróda 5, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
UL. TOWAROWA 5, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: UL. TOWAROWA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.09.2017
Oferta pracy ważna do: 14.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc przy obsłudze maszyn, przebieranie krajanki, odrywanie filtrów, nakładanie kaset na maszyny, składanie pudeł, segregowanie materiału, dbanie o porządek przy maszynie
kontakt przez OHP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
dostosowywanie umow abonenckich do zmian prawnych w prawie telekomunikacyjnym, kontakt z nadawcami, renegocjacje umów
S.A.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza plików Excel, obsługa aplikacji. organizacja pracy podległych pracowników
RBS Media Sp z o.o. sp k. - 2016-10-04 - Ławnica (podkarpackie)
Kontrola: skuteczności mycia i dezynfekcji, jakości produkowanych produktów, dobrostanu zwierząt.Weryfikacja i analiza wyników badań i dokumentów systemowych.
OSI POLAND FOODWORKS sp. z o.o. - 2016-04-11 - Chróścina (dolnośląskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Bezpośrednie wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, konfiguracja sieci LAN, WAN.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji związanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze względu na ich terminowość.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Bielsko (wielkopolskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pielęgnacja krzewów - Dębu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
Tworzenie planu produkcyjnego, optymalizacja stanów magazynu wyrobów gotowych z uwzględnieniem terminów przydatności, zapewnienie terminowej realizacji zamówień, analiza sprzedaży i zmiany planu produkcyjnego, ustalanie priorytetów na peklowni, produkcji i pakowni, wprowadzanie zamówień wewnętrznych na surowiec, składanie zamówień na wędliny z wszystkich zakładów należących do Grupy, określenie zapotrzebowania surowcowego krótkoterminowego i długoterminowego. Praca w godz. 7-15.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, pomoc w uzupełnianiu i przygotowaniu wniosków o pozyskanie srodków unijnych, nawiązywanie trwałych relacji z kliente,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Pławno (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków. Praca w godz. 6 - 14 w Galerii Stal.
Bartosz Janiak Stal Caffe - 2017-11-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży elektrycznej, a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy..- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
w zakresie specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Człuchów (pomorskie)
obsługa i kontakt bz klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-01-02 - Zawadzkie (opolskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów, kreowanie nowych i rozwój istniejących procesów logistycznych, organizacja transportu wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krzepice (śląskie)
Nadzór nad robotami remontowymi, konserwacyjnymi i ich odbiór, prowadzenie książek obiegów budowlanych, itp. Umowa o pracę na czas określony 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piła (wielkopolskie)
wyksz, zaw. moze byc do przyuczenia, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż usług w zakresie odpowiedzialności działu zgodnie z założonym planem sprzedaży oraz udział w działaniach promocyjnych,sprządzanie raportów,przekazywanie wytycznych zleceń do działu realizacji, kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami, motywacja do pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Miękinia (dolnośląskie)
przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji związanej z procesami kontroli;- tworzenie komponentów oraz funkcji aplikacji; samodzielne rozwiązywanie problemów, testowanie oraz debugowanie; praca z innymi członkami zespołu w celu sprawdzenia i implementacji decyzji; budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na zaufaniu.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Ufactory S.A - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2018-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 407 - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników SOSiR. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectwa prac itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarski itp.). Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych. Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wspieranie pracowników i przełożonych w obszarze kadrowym. Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Dziale Kadr SOSIR w Słupsku.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)