SPECJALISTA DS BHP Łódź oferta pracy MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Szkolenie w zakresie BHP
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Szkolenie w zakresie BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 82/84
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.08.2017
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 27.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
1) Rozliczanie bieżących wydatków na remonty, eksploatację i utrzymanie nieruchomości odrębnie dla każdej nieruchomości. 2) Współpraca z bezpośrednim przełożonym pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w zakresie rozliczania czasu pracy tych pracowników z podziałem na poszczególne nieruchomości i rodzaje zadań wraz z rozliczeniem materiałowym. 3) Sporządzanie dokumentów do wystawienia rachunków wewnętrznych i zewnętrznych (faktur, PT wz). 4) Uczestnictwo w komisjach przetargowych - protokołowanie. 5) Comiesięczne uzgadnianie stanów wydatków na poszczególne nieruchomo6ci z działem księgowości. 6) Kontrola zrównoważenia wpływów i wydatków funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych dla poszczeg6lnych nieruchomościach w zakresie środków finansowych gromadzonych osiedlami. 7) Analizowanie kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia. 8) Współdziałanie w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych remontów i konserwacji. 9) Ewidencja wykonania plan6w gospodarczych oraz opracowywanie sprawozdań i informacji o ichrealizacji. 10) Opracowywanie sprawozdań o realizacji zgłoszeń i usterek zgłaszanych przez lokatorów. 11) Przyjmowanie i kontrola załatwiania zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców w sprawach uszkodzeń.usterek, wadliwego funkcjonowania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków i kontrola terminowości ich wykonania. 12) Ewidencja korespondencji wpływającej do działu oraz kontrola terminowości odpowiedzi. 13)Współpraca ze St. Sp. Ds. technicznych w zakresie zaopatrzenia i comiesięcznego uzgadniania stanu materiałowego magazynu. 14) Obsługa poczty elektronicznej, maszynopisanie i wykonywanie kserokopii dla potrzeb działu. 15) Archiwizacja dokumentów dla potrzeb działu oraz dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych. 1 6) Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. 17) Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIAST" W BARLINKU - 2019-02-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Jakubów (mazowieckie)
jw.
EVERSPORT Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
sprzedaż przez internetwykształcenie min. średnieobsługa komputera (Office, PhotoShop)orzeczenie o st. niepełnosprawnościprof. II lub PP, rej. na dzień 09.11.2016
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynacja zaopatrzenia i transportu, współpraca z dostawcami i odbiorcami. Utrzymywanie kontroli zapasów towaru, sporządzanie faktur, rozliczanie, zarządzanie transportem.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa działu kadr,rozliczenia,kontrola spraw pracowniczych,prowadzenie dokumentacji pracowniczej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kamienica Polska (śląskie)
obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
KAMIX Kamil Tołkacz - 2017-09-27 - Zwierzyn (lubuskie)
przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, fakturowanie i raportowanie sprzedaży, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych i kalkulacji ofert dla klientów, inne obowiązki działu handlowego
Zakład Produkcji Hamulców ''UNIMEX'' Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy, organizacja targów, prowadzenie baz danych, współpraca z odbiorcami z rynków wschodnich, zastępowanie innych pracowników, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych i inne
"MICHEL LABORATORY SPÓŁKA JAWNA PAWLUCZUK" - 2018-12-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji dotyczącej wyboru wykonawców, współpraca z inwestorem nadzoru, przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
Informacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Prosper Sp. z o.o. - 2018-12-10 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Malowanie, szpachlowanie, układanie podłóg, pomoc w budowie. doświadczenie mile widziane.
TWÓJ DOM Usługi Remontowo-Budowlane Jerzy Czaja - 2018-05-07 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Koordynacja pracy między działami, organizacja wyjazdów targowych, prowadzenie portali społecznościowych, prowadzenie strony internetowej, dbanie o wizerunek i rozwój przedsiębiorstwa, kontakty z mediami branżowymi, projektowanie koncepcyjne materiałów promocyjnych.
BIALL Sp.z o.o. - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
segregowanie, pakowanie, przygotowanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Mechanika, wulkanizacja, wymiana opon, sprzedaż
IRENEUSZ KRZYŻANOWSKI - 2017-01-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
planowanie produkcji kwiatów, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, szkolenie jakościowe pracowników, reprezentowanie firmy w kontaktach z współpracującymi firmy
ZAKŁAD OGRODNICZY RYSZARD RUTKOWSKI - 2017-01-13 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy pracownikom Tymczasowym, prowadzenie ewidencji absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie itp),kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, kancelarie komornicze itp), sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta w sklepie z owocami, warzywami i art. spożywczymi, wymagająca znajomości kasy fiskalnej i terminala oraz łatwość kontaktu z klientem. Dbanie o czystość otoczania i dobry wygląd sprzedawanych artykułów. Możliwość pracy po 12 godzin 2 dni w tygdniu lub system pracy do uzgodnienia.Umowa zlecenie, 96 h w miesiącu.Kontakt z pracodawcą: 664 432 966, 692 423 460
EKOLA Barbara Gutowska - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)