SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Zwierzyn oferta pracy KAMIX Kamil Tołkacz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Zwierzyn (lubuskie)
Pracodawca: KAMIX Kamil Tołkacz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIEJSKA 10, 66-542 Zwierzyn, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zwierzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecko-drezdenecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zwierzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w zakresie kontaktów z klientami, praca w firmie typu betoniarnia.
Nazwa pracodawcy: KAMIX Kamil Tołkacz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Adres pracodawcy:
WIEJSKA 10, 66-542 Zwierzyn, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: strzelecko-drezdenecki
Gmina pracodawcy: Zwierzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zwierzyn
Ulica pracodawcy: WIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nagrywanie filmów, obróbka graficzna, tworzenie materiałów edukacyjnych, prezentacja materiałów edukacyjnych u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Sulejówek (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko i obcojęzycznych, stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz startegii sprzedażowej dla firmy, opracowanie mechanizmów działań promocyjnych, przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
koszenie trawy, piegęgncja drzew, zbieranie śmieci z pasów zieleni
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagania: wykształcenie minimum średnie- preferowane medyczne, obsługa komputera i urządzeń biurowych, orzeczony stopień niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, podstawowa znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres onowiązków: telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych. Preferowana forma kontaktu cv na adres e-mail: info (at) viba-med.pl
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
praca kreatywna w dziale Kupców
Komplex Torus Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
TEL. I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIM; BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W WEWNĘTRZNYM PROGRAMIE DO OBSŁUGI KLIENTA; RAPORTOWANIE WYNIKÓW SWOJEJ PRACY; SZKOLENIAGodzina zakończenia pracy: 00:00Praca na czas określony: 33 miesiące
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-10-30 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i budowanie silnych relacji biznesowych, rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów, przyg. ofert oraz prezentacji handlowych, realizacja założonego planu sprzedażowego, współpraca z partnerami zagranicznymi, aktywne działania handlowe w branży motoryzacyjnej, maszynowej, lotniczej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Gliwice (śląskie)
opieka nad stroną www, wprowadzanie drobnych korekt i aktualizacji, tworzenie mailingów reklamowych, tworzenie dokumentacji produktowej (karty technologiczne, deklaracje zgodności), opieka nad profilem FB
"ITBUD" Zakład Nowych Materiałów Budowlanych Sp.z o.o. - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych, pomoc w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Włodawa (lubelskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pozyskiwanie kontrahentów. Realizowanie strategii komunikacji z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2018-02-06 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku francuskim, utrzymywanie kontaktów z dotycczasowymi partneram handlowymi, prowadzenie korespondencji w języku francuskim
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe przy komputerze, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
LIGA OBRONY KRAJU OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO KIEROWCÓW - 2017-12-04 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
jw.
MOS-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie dociepleń, elewacji budynków, prace budowlane, czytanie rysunków. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Walendów (mazowieckie)
koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie, nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Koło (wielkopolskie)