SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M

Wynagrodzenie: od 22 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-01-27

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 22 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 22 PLN/godz

Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: łotewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka łotewskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku łotewskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy; możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/LV/2017.

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 27.01.2017

Oferta pracy ważna do: 08.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-05-31 - Lipiny (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 100 PLN

Składanie wniosków o dofinansowanie w zakresie efektywności energetycznej i innych. Opracowywanie studium wykonalności. Opracowywanie wniosków w zakresie funduszyeuropejskich, norweskich oraz krajowych zgodnie z regulaminami konkursów. Podstawowe wiadomościw zakresie rozliczania dotacji. projektów
"KMK-ENERGIA" Maciej Karoń - 2017-12-20 - Częstochowa (śląskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - 997,4 PLN

obsluga biura, systemu komputerowego WINDOWS , TXP, MICROSOFT. Oferta stazu-tylko dla osoby zarejestrowanej w PUP.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Oleśnica (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 1 900 PLN

samodzielne wykonywanie dań obiadowych, samodzielne wykonywanie dań mącznych: pierogi, naleśniki etc.
F.H. GUCIO ROMANA BŁASZCZUK - 2016-08-31 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 900 PLN

-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)

SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD K/M (J.ANGIELSKI, J.TURECKI) - od 6 000 PLN

1. Terminowe i prawidłowe rozpatrywanie reklamacji w zakresie szkód powstałych podczas transportu lub na sprzęcie wykorzystywanym do przewozu, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami, które obejmują: a) Profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności regularne przekazywanie informacji zwrotnych na temat rozpatrywanych reklamacji; b) Archiwizacja danych w systemie i ich aktualizacja; c) Podejmowanie działania w celu odzyskania kosztów (regresu) szkód od odpowiedzialnych stron 2. Wykonywanie dodatkowych zadań w zakresie 5-20% czasu pracy: a) Wspieranie przełożonego w zarządzaniu zespołem i / lub zarządzaniu procesem; b) Udział w projektach działu/ firmy c) Udział w Claims Handler Academy jako nauczyciel; d) Uczestnictwo w operacyjnych rozmowach telefonicznych e) Przesyłanie comiesięcznych raportów na Sharepoint; f) Odwiedzanie lokalnych biur DSV; g) Proponowanie ulepszeń procesów. 3. Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji z określonych krajów zrzeszonych w ramach DSV; wchodzących bezpośrednio od stron zainteresowanych bądź za pośrednictwem pracowników działów operacyjnych DSV. 4. Terminowa i prawidłowa realizacja celów. 5. Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem określonym w umowach SLA. Współpraca z innymi działami w ramach Grupy DSV oraz klientami DSV na świecie. 6. Raportowanie do przełożonego. 7. Wypełnianie innych poleceń służbowych związanych z zadaniami i celem stanowiska. 8. Przestrzeganie przepisów wewnątrzgrupowych w zakresie zadań i celowości stanowiska. 9. Udział w działowym szkoleniu wprowadzającym i zaliczenie testu końcowego na min. 80%. 10. Udział w spotkaniach zespołowych i departamentowych. 11. Monitorowanie portfela spraw własnych pod względem: regularnej komunikacji, zaległości itp. 12. Udział w spotkaniach statusowych z klientem wewnętrznym 13. Samodzielna likwidacja szkód o wartości do 1000Powyżej 1000 decyzja do autoryzacji przez osobę uprawnioną lub/ i wskazaną przez lidera zespołu. 14. Obsługa infolinii, (jeżeli istnieje dla obsługiwanego kraju bądź dywizji) od 2 miesiąca zatrudnienia. 15. Udział w projektach departamentowych i firmowych. 16. Udział w dyżurach eksperckich. 17. Stosowanie się do zarządzeń wewnętrznych, procedur, obowiązujących przepisów prawnych oraz poleceń przełożonych, w tym przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania i innych uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Spółce, w tym ochrony własności intelektualnej Spółki. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-07-30 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA BIZNESU I KONTROLINGU - TŁUMACZ - od 4 000 PLN

- planowanie kosztów w firmie, - kontrola realizacji kosztów w firmie, - kontrola poprawności raportowania, - regularna współpraca z siedzibą firmy w Korei, - tłumaczenie dokumentacji wewnętrznej w firmie, - inne zadania zlecone przez przełożonego, wynikające z pracy działu.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów rynku niemieckiego , przyjmowanie i koordynacja zamówień. Inne prace biurowe
BM Horse Anna Tyrkiel - Baranowska - 2017-03-07 - Tągowie (pomorskie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Różanki (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 14,7 PLN

Komputerowa ewidencja ruchu samochodowo - osobowego, patrole kontrolne piesze, ochrona mienia przed włamaniem i kradzieżą na obiekcie.
Securitas Polska sp. z o.o. - 2019-04-09 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU-222 - od 2 300 PLN

Obsługa giełdy transportowej, wystawianie zlecen, fakturowanie rozliczanie kierowców, dyspozytor ssmaochodami cięzarowymi
ABC LOGISTIC - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)

OPIEKUN MEDYCZNY (STAŻ) - 997,4 PLN

pomoc osobie chorej i niesamodzielnej w zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych, współpraca z rodziną, z zespołem terapeutycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Miesny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Mościbrody (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRAW KREDYTÓW I UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

wg stanowiskaobowiązkowo prawo jazdy kat. B , mile widziane doświadczenie w branzy kredytowej, ubezpieczenia
P.P.H.U. KORA Marzena Sawikowska - 2016-08-31 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. DIGITAL MEDIA - od 550 PLN

Branża reklamowy, praca wykonywana głównie w języku angielskim. Współtworzenie kursów językowych (proofreading, usługi lektorskie, szta graficzna), korekta i współtworzenie tekstów anglojęzycznych, kontakt z zagranicznymi klientami, wspieranie firmy w bieżących projektach z zakresu digital media.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

- Realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa,- Przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe,- utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług,- bieżący nadzór nad realizacją usług,- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny ofery- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNEJ - od 2 000 PLN

MONTAŻ INSTALACJI SANITARNEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mokra Prawa (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 2 250 PLN

Nadzorowanie sprzedaży, kontakt z klientami, delegacje, marketing, praca na terenie Krakowa i całej Polski
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SYBASE - od 9 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - od 1 850 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych i kulturalnych
STOWARZYSZENIE UNIA NADWARCIAŃSKA - 2016-01-19 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - do 6 267 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HR - od 4 900 PLN

zamieszczanie ogłoszeń, wstępne rozmowy rekrutacyjne, obsługa systemów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Zabierzów (małopolskie)


Wybierz powiat