SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU SUBIEKT Gdańsk oferta pracy Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU SUBIEKT
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Data publikacji: 2016-08-25
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 27a, 80-518 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzianch od 08.00 do 16.00 od pn-pt
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU SUBIEKT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Subiekt + MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, preferowane wyższe, minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość programu SUBIEKT, podstawowa znajomość zasad księgowości, samodzielność w realizacji odpowiednich zadań, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Miejsce pracy: Gdańsk Brzeźno ul.Gdańska 27 A. Kontakt: 517 900 930 lub biuro (at) eco-man.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Gdańska 27a, 80-518 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 27a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 24.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji , kalkulacje, współpraca z działem sprzedaży
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2018-01-04 - Pijanów (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
pisanie tekstów ze wszystkich dziedzn, prowadzenie strony internetowej, korekty, skanowanie, kserowanie, obsługa administracyjno-biurowa, wykonywanie innych poleceń pracodawcy.
ANTOMPIN - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-09-02 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje, wycena i sprzedaż towaru,
Tempus Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Drezdenko (lubuskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebownisku - 2017-07-17 - Trzebownisko (podkarpackie)
Organizowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych oraz imprez w celu zapewnienia działalności sportowo-rekreacyjnych na terenie Gminy, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w zakresie sportu, rekreacji i czynnego wypoczynku, przygotowanie, prowadzenie, koordynowanie imprez i zawodów z udziałem szkół oraz klubów z terenu Gminy, opracowywanie kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych, archiwizowanie materiałów i dokumentacji związanej z organizowanymi imprezami, tworzenie amatorskich sekcji sportowych, przygotowywanie kalkulacji powierzonych imprez, rozliczeń końcowych i przedłożenie do akceptacji, przedstawienie propozycji rozszerzenia działalności.
Gminna Instytucja Kultury i Biblioteka w Łęczycach z siedzibą w Strzebielinie - 2017-12-04 - Strzebielino (pomorskie)
przygotowywqanie ofert handlowych, prowadzenie bazy klientów, kontakt telefoniczny i meilowy z klientem, wpółptraca z innymi działami, prace administracyjno biurowe, sporządzanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
przedmioty zawodowe w zawodzie technik grafiki drukowania
Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im, Joachima Lelewela - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym (od 8.00 do 16.00) + dyżury przez całą dobę oraz w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Wymagane doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Swarzędz (wielkopolskie)
PROWADZENIE SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I INTERNETOWEJ, WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OFERT, SPOTKANIA Z KLIENTAMI,
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Montaż, serwis klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Częstochowa (śląskie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ I FAKTUR W JERZYKU ANGIELSKIM DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU I SPOTKAŃ, PRACE BIUROWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKI EKONOMICZNE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-15:30CV PROSZĘ PRZESŁAĆ NA MAILA EMW (at) GS-POLSKA.PL W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień elektronicznych i telefonicznych,obsługa programu sprzedażowego,wprowadzanie zamówień do systemu, fakturowanie oraz wystawianie paragonów, nadawanie paczek, stały kontakt z klientem
FPUH KAMIL Kamil Gawliński Import - Eksport Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Cięcina (śląskie)
kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul - 2016-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z krajów arabskich, wspomaganie pracy arabskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach arabskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)