SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY GAZET Olsztyn oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY GAZET
Wynagrodzenie: od 2 635 PLN
Zakres obowiązków: -Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 635 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + delegacje
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY GAZET
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 635 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, właśny samochód, prawo jazdy kat. b
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Iława
Adres pracodawcy:
Kopernika 8a, 14-202 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 8a
Profil działalności pracodawcy: Gazeta-dzialalność wydawnicza
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Iława
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doradztwo w zakresie prawa pracy, szkolenie w zakresie prawa pracy (CV na adres e-mail: sekretariat (at) ochronapracy.com)
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Wadowice (małopolskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
- wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach,- prowadzenie dokumentacji płacowej, - wprowadzanie danych do systemu, - sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
Grafton Recruitment Polska Sp z o.o. - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa programów płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki, dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza działań trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie dowozu, składanie zamówień
EKO - PŁYTA Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Kiełczewo (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BETONIARNI NA PODLEGŁYM TERENIEAKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓWPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, SYSTEMATYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY BETONUPOSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH PARTNERÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANU SPRZEDAŻYDORADZTWO TECHNICZNEDBANIE O WIZERUNEK FIRMY KONTROLA NALEŻNOŚCI
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- praca jako kasjer -sprzedawca- układanie, uzupełnianie towaru na półkach
TESCO POLAND Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Łapy (podlaskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim,wspieranie działu sprzedaży,ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pełna obsługa sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów hotelowych, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłanie na adres e-mail:dyrektor (at) tristan.com.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-05-10 - Kąty Rybackie (pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca-kasjer. Bricomarche.Praca na dwie zmiany:8-16, 12:30-20:30.
JUNONA Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Mielec (podkarpackie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojezycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Wprowadzanie nowych zamówień do systemu oraz ich aktualizacja oraz szereg czynnośći potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania planu produkcyjnego
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
dokonywanie sprawdzeń w policyjnyvh i pozapolicyjnych systemach informatycznych, wprowadzanie danychdo systemów ogólnokrajowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, realizacja zadań administratora systemów niejawnych, wykonywanie zadań z akresu BHP
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2016-04-14 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista do spraw marketingu
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: organizacja wystaw, prelekcji, spotkań autorskich, obsługa ruchu turystycznego w Centrum, organizowanie i kierowanie pracą przewodników, promocja i organizacja wydarzeń kulturalnych; dbanie o stan techniczny eksponatów; 1/2 etatu; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM KULTURY "ZAMEK W TOSZKU" - 2018-09-17 - Toszek (śląskie)
dozór eksploatacji sieci i urzadzeń energetycznych
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Oborniki (wielkopolskie)