SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: księgowość, ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, kierunek: ekonomia, księgowość, umiejętności: praca samodzielna, obowiązki: księgowanie, prowadzenie całości spraw związanych z lokalami uzytkowymi, analizy, znajomośc podatków VAT, PIT, CIT. Praca jednozmianow a w godz. 8-16.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa gości w recepcji hotelowej
LECH RESORT & SPA - 2017-06-20 - Łeba (pomorskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie kadr
Zespół Policealnych Szkół Medyczno-Społecznych - 2018-09-06 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, przygotowywanie dokumentów do odprawy, współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, prace biurowe (przygotowywanie dokumentów, negocjacje w języku angielskim
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Analizowanie rynku. Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktow z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedaży, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Fryzjer damsko - męski
STUDIO FRYZUR "KAMILLA" KAMILA KOKOCIŃSKA - 2016-05-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne. Sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych, uczestnictwo w wystawach, targach krajowych i zagranicznych. W razie konieczności dokonywanie tłumaczeń dokumentów.
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
- doradztwo w zakresie programów informatycznych i komputerowych- usługi związane z tworzeniem baz danych,- przetwarzanie danych,- zbieranie danych z jednego lub więcej źródeł informacji,- przechowywanie baz danych,- przygotowanie zapisu komputerowego określonych informacji zgodnie ze wskazanym formatem,- organizacja dostępu do baz danych,- prezentacja danych w określonej kolejności lub sekwencji przy użyciu próbkowania lub bezpośredniego dostępu (automatyczne sterowanie),
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
-
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA Marcin Czarnowski - 2017-02-14 - Dziemiany (pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetworstwa rybnego. Praca w godz. 7-15 i 15-23, również w soboty.
KORAL S. A. - 2016-09-30 - Kukinia (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jasło (podkarpackie)
promocja wyrobów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych, koordynacja działań graficzno-reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi, kontakty z mediami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
windykacja należności, prowadzenie rozliczeń badań, planowanie budżetów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Prace przy żelbetach - cieśla, zbrojarz. Praca w delegacji (Wrocław). Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Męcina (małopolskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
JAŚKOWIAK PROMOCJA PHU ŁUKASZ JAŚKOWIAK - 2016-10-19 - Pleszew (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez klientów usług oferowanych przez bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Makowie Mazowieckim - 2017-08-25 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, ocena możliwości handlowych, tworzenie planów i kontrola realizacji
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Samborzec (świętokrzyskie)