SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Prochowice oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: •realizacja prac biurowo-administracyjnych•wsparcie realizacji zadań Zespołu w zakresie zabezpieczenia eksploatacji maszyn i urządzeń;•prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i budowli
Data publikacji: 2015-10-01
Lokalizacja: Prochowice (dolnośląskie)
Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SKŁADNICA ARM 00, 59-230 Prochowice, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•realizacja prac biurowo-administracyjnych•wsparcie realizacji zadań Zespołu w zakresie zabezpieczenia eksploatacji maszyn i urządzeń;•prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i budowli
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prochowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prochowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
Data dodania oferty pracy: 01.10.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNĄ DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA :BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH/PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓW, SKŁADU DTPOPIEKA NA ROZWOJEM SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCHDOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH LUB DOŚWIADCZENIE - DRUKARNIA: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzaniajakością,- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych,- prowadzenie jakościowych audytów,- opracowanie dokumentacji walidacyjnej,- kwalifikacja urządzeń,- nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowymPraca w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2
FARMINA SP.Z O.O. - 2018-02-14 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa całej gamy samochodów dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Wycena i realizacja projektu. Gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty. Wyszukiwanie przetargów zgodnie z charakterem działalności spółi. Prowadzenie korespondencji w ramach złożonej oferty. Znajomość przepisów i procedur zgodnie z ust. Prawo Zamówień Publicznych
Cyfrowe Sieci Multimedialne Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsluga telefoniczna klienta, sporządzanie zamówień, sporządzanie dokumentów handlowych i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zielonki-Parcela (mazowieckie)
-obsługa zamówień-obsługa klienta (telefoniczna, e-mailowa)-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych oraz w doborze i prowadzeniu form i metod pracy z uczniem niepełnosprawnym.
Szkoła Podstawowa Nr 19 - 2018-01-30 - Jaworzno (śląskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostwaców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowych
GAMET S.A. - 2017-10-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż usług bankowych oraz kart kredytowych przez telefon
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
KIEROWANIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRAWO JAZDY KAT.B, 5 LAT DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO
FLOTT TRANSPORT LOGISTIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Praca na dziale Elektrycznym i Automatyki,- Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, składanie zamówień,- Negocjacje cen,- Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych,- Prowadzenie inwentaryzacji,- Współpraca z działem projektowym i montażu elektrycznego.- Drobne prace monterskie,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłaie CV na adres e-mail: a.jedras (at) mtm-gmbh.com
M+P Przemysłowe Urządzenia Myjące S.A. - 2015-11-24 - Tczew (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
planowanie i organizacja transportu - ustalanie harmonogramu przesyłek, składanie zleceń transportowych, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującycmi w dziale magazynu i transportu, zapoznanie z wymogami dotyczącymi optymalizacji procesów magazynowych, rozliczania faktur transportowych, poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Leszcze (świętokrzyskie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzaniu ścisłymi doświadczeniami polowymi, uczestniczenie w procesie krzyżowań hodowlanych, pomoc w pracach szklarniowych, w procesie selekcji roślin, praca w hodowli zachowawczej odmian, gromadzenie i statystyczna analiza danych pochodzących z obserwacji szkółek hodowlanych oraz doświadzceń polowych
Oddział w Kończewicach Spółki "Hodowla Roślin Strzelce Sp. z o.o. Grupa IHAR" - 2018-02-28 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzętu biurowego, drukowanie dekretów dokumentów dotycz. zakupów
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pakowanie produktów gotowych
MERALLIANCE POLAND Sp.z o.o. - 2017-03-16 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)