SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Rypin oferta pracy Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa działu kadr i płac w oparciu o prgramy komputerowe. Prowadzenie dokumentacji osobowej. Sporządzanie umów.
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa działu kadr i płac w oparciu o prgramy komputerowe. Prowadzenie dokumentacji osobowej. Sporządzanie umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rypin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie: min. średnie, doświadczenie zawodowe - mile widziane, znajomość programów do obsługi działu kadr i płac, prawo jazdy kategorii B - mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v., skierowanie z PUP w Rypinie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: poniedziałek, czwartek, Godziny : 10.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: rypiński
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rypin
Ulica pracodawcy: Plac Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, komunikatywność.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-09-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów handlowych z partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Widów (mazowieckie)
jw.
PRIMA Sp. z o.o. s.k. - 2016-06-02 - Zielonka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników. Obsługę pracowników w zakresie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS, wpółpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego.
AWBUD S.A. - 2016-07-11 - Fugasówka (śląskie)
uprawnienia operatora koparki,ładowarki lub koparko-ładowarki,1 rok doświadczenia na ww stanowisku,praca na terenie kraju,wynagrodzenie: 15 zł netto na godzinę
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERII " EKO -INŻYNIERIA" SP. Z O.O. - 2018-01-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Umiejetność prowadzenia negocjacji
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SANDRA - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca administracyjno -biurowa
KONED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
Pozyskianie klientów do odszkodowań
"FAWOR 1" KINALSKI MACIEJ BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE - 2018-09-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
Wystawianie dokumentów handlowych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ciągłość produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Mieczysławówka (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)
- Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki.Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy. Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów. Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny.Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych. Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów uśpionych. Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat). Doświadczenie minimum rok w obsłudze telefonicznej klienta i sprzedaży. Obsługa komputera, komunikatywność, nastawienie na osiąganie celów, samodzielność, systematyczność. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie B1. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-410-489) lub e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Chorzów (śląskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt i pozyskiwanie klientów, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
PRACA NA BUDOWIE, MURARSTWO, TYNKARSTWO, DEKARSTWO, GLAZURNIK
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "KEJA" PIOTR PROKOPCZAK - 2017-05-08 - Przemków (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż usług, utrzymymwanie pozytywnych relacji z klientami.
LOBO Sp. Z o. o. Sp. K. - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klientow, praca w Pisarzowej w systemie 2-zmianowym 7-15, 12-20.00
"SILLA" sp.z o.o. - Lucyna Węglarz Mszana Dolna - 2017-06-16 - Pisarzowa (małopolskie)
Administrowanie i nadzorowanie systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu oraz działalności IPCZD.Wpółpraca z użytkownikami aplikacji IPCZD.
Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
TMS INTERNATIONAL POLAND Sp Zoo Dąbrowa Górnicza - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
segregacja odpadów budowlanych, komunalnych
Firma B.S.S. B. Bobek, J. Frączek Spółka Jawna - 2017-05-18 - Skawina (małopolskie)