SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY KRUSZYW Dąbrowa Górnicza oferta pracy TMS INTERNATIONAL POLAND Sp Zoo Dąbrowa Górnicza
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY KRUSZYW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z wykonywanym zawodem
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: TMS INTERNATIONAL POLAND Sp Zoo Dąbrowa Górnicza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koksownicza 8, 42-523 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny z wykonywanym zawodem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY KRUSZYW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość kruszyw budownictwa drogowego,predyspozycje handlowe, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
TMS INTERNATIONAL POLAND Sp Zoo Dąbrowa Górnicza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Koksownicza 8, 42-523 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Koksownicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2018
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat.B; podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; umiejętnośc analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Gliwice (śląskie)
operowanie samochodem pompogruszką
Firma Handlowo - Usługowa Pol-Krusz Zbigniew Wojno - 2016-08-18 - Szepietowo (podlaskie)
Koordynowanie przepływu matriałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną itp
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Grójec (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych odbiorców na rynkach zagranicznych- obsługa kontaktu z klientami zagranicznymi- konfigurowanie ofert dla klientów- współpraca z działem produkcji i logistyki w zakresie obsługi zamówień klientów- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu- udział w targach i wystawach branżowych- monitorowanie stanu należności klientów exportowych- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-07-06 - Milicz (dolnośląskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)
obsługa śniadań, obsługa klientów
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Dosłońce (małopolskie)
Wprowadzanie faktur, sprawdzanie ich z dowodami dostawy, generowanie zamowień. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 530 468 274.
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, aktualizacja bazy ofert, przyjmowanie i pokazywanie ofert
B12 Finance s.c. Karina i Konrad Koniarz - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-04-10 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
sumiennie wykonywanie dokumentacji księgowejwprowadzanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, prace biurowe, kontakt z klientami z Polski i z zagranicy.
SWAN CABLE Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Niezdów (małopolskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, bieżąca realizacja planów sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru usług i produktów analitycznych oferowanych przez firmę (raporty, analizy, badania rynku zamówien publicznych); przygotowywanie ofert i prezentacji dla Klientów, raportowanie w zakresie sprzedaży oraz innych wyznaczonych zadań, dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
Grupa Marketingowa TAI Sp z o.o. - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
ofertowanie i przyjmowanie do realizacji zleceń, kontakt telefoniczny z klientami, budowanie długotrwałych relacji, przetwarzanie zamówień w systemie, sprzedaż produktów firmy i realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków handlowych
DECORA S.A. - 2017-09-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-06 - Tajęcina (podkarpackie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientem, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, nadzór nad gospodarką opakowań zwrotnych: rozliczanie sald ze sklepami, prowadzenie bilansu opakowań, obsługa systemu TMS, tworzenie raporów i analiz, bieąca współpraca ze sklepami, nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, ściła współpraca z działem kadr, bieżące wystawianie faktur działu Logistyki, ścisła współpraca z działem księgowości, nadzór nad zakupami działu, optymalizacja kosztów, nadzór nad funkcjonowaniem systemu HACCP na Platformie Logistycznej, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów.
POL-AGRO S.A. - 2016-04-14 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa klientów szkoły, realizacja planów naborowych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sygneczów (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z kllientami z Ukrainy, Rosji, Białorusi, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów oraz preliminarzy kosztowych, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)